auswinkel

05.09.2008., petak

Dragica u klopci!!! ...za inat svima

Zaljubila sam se u muškarca koji nije lijep, ali ga ja ipak volim. Ima malo veći nos, pune usne, ali zato ljepe zube, uši bi mogle biti manje upadljive, ima sitne oči, rijetku kosu i naočale. Prijateljice mi se smiju i kažu kako sam mogla izabrati boljega. A što se roditelja tiče, oni su silno nezadovoljni. Rugaju mi se i predbacuju, ali ja ću se, unatoč svima, udati za njega, pa svidjelo se to nekome ili ne. Zlobnici smatraju da ga uzimam zbog bogatstva, utjecajnosti i zbog toga što je poznata osoba. Jesam li u pravu?

Ma u pravu si..nije radi para & stuff..ljubav,bla bla bla...

..kurvo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
- 19:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KAD SITUACIJA NA POSLU POSTANE NEPODNOŠLJIVA Neizbježne razgovore nikada ne treba odlagati

Onaj kome povjerite svoju tajnu postaje gospodar vaše sudbine..

molitva je jača od beznađa

Osnovna područja rada su: * seksualno nasilje: silovanje, seksualno zlostavljanje, seksualno uznemiravanje * seksualno zdravlje * seksualni problemi * seksualna prava