subota, 16.07.2005.

DANAS OTVARAM OĆI NAKON SVIH OVIH GODINA...

shvatila sam neke stvari, napokon..ali to sad nije ni bitno.. ustvari je!! dajte mi velite jel normalno tek nakon 20 mjeseci shvatit da ste pogriješili i da ste tih 20 mjeseci bezpotrbno patili.. a sad se bojim da će se ponoviti.. a to neželim, on je drukčiji, al ne želim ga sad smetati jer ga shvaćam a nemogu više čekati..ok, znam da puno tražim al POMAGAJTE LJUDI!!! pliiiz...
stvar je u meni, znam, zato kaj neznam sama kaj bi a vi bi kao trebali znat odgovore na moja pitanja i na moje strahove..al to je tak i ja si nemerem pomoći, nažalost..

a inače ak vas zanima- cijeli sam se dan družila sama sa sobom i sa svojim mislima pa je vjerojatno to najveći krivac za ovkva moja razmišljanja..

još su se svi razbježali na more, u goste, kod bake, u njemačku i ostavili mene jadnu blesavu samu..to stvarno nije fer!!al opraštam!!

e i još pitanje- zašto mi- rakovi- moramo bit tako fu**ing osjećajni i zakaj moramo baš uvijek kopat po detaljima i zašto bar jednom nemremo nać nekog NORMALNOG, ne tak MUTAVOG koji će nas moći voljet onako kako mi možemo..šmrc.. a nisam jadina rođena pod tim "osjetljivim" znakom pa zato pitam...

počela sam razmišljat o moru.. i to nije dobro ( a da ja prestanem razmišljat..hmmmm, bilo bi jako korisno!!) jer veselim se odlasku tamo ali samo zadnjih 10 dana kojih ću provesti tamo, a ko će izdržat prvih 10..stvarno neznam!

a onda dolaze pripreme kojima se baš veselim, čak sam i cedejček spržila, znaš jejo ono kaj smo pričale cd za laku noć, e pa nekej bu nam drndalo, nemoj se bojat, snimila je paulica, e i još se veselim kaj ćemo fakat zvijerski trenirat i to mi je do jaja!!!!

još ak će zagrebaši ić s nama, e to neznam- dal da se veselim il da plačem..sve u svemu-mora bit zvijerski ilitiga do jaja:))).. , al sad mi je lakše..

tolko od mene, neda mi se više bljezgarit gluposti, al sad mi je lakše..
hvala blogu što mi je omogućio to olakšenje i fala mami i tati kaj su zaboravili stavit kondom i pojest antibejbi pilule...fakat FALA!!!

PUSEK:)))
- 19:32 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>