četvrtak, 14.07.2005.

BILO BI MI LAKŠE DA VJEROVALA NISAM LIJEPIM RIJEČIMA I DA SAM MJESTO SRCA HLADAN KAMEN POKLANJALA LJUDIMA...

nAPOKON SUNCE...
baš je lijepo a meni je dosadno.. meni se neda.. ja bi sanjala.. cijele dane.. kad bih bar mogla..
život mi je u ova 4 dana izgubio smisao.. i shvatila sam da ne bi mogla živjeti od sapunica (pa koliko Rubi bila zla:) ), shvatila sam da nebi mogla živjeti od kava i da ne bi mogla živjeti bez sporta..
to je moj ispušni ventil bez kojeg nemogu!!
i ne shvaćam ljude koji 3.mjeseca unaprjed razmišljaju o prekidu (pozdraf jejo i teelda).. nije mi jasno, neshvativo je..
jednostavno obožavam veslanje i sve što me veže za to!! i baš sam sad nabrijana a uopće mi nije puno trebalo!!

kako ću samo izdržat 3tjedna na moru!???!

i uopće me nije strah za tempo na državnom , samo ću se prepustit i ispustit dušu na toj regati, i zamolit ću hitnu da me pričeka...:))
jejo, nemoj se bojat, mi to možemo, bez brige, ti budi samo motor i pusti me da upravljam, (I NEMOJ BIT PERVERZNA)..


LJUDOVI-sorite kaje današnji post taaak dosadan, vjerojatno večini, al morala sam to izbacit iz sebe, a ovako je najlakše!!

i znate kaj još- s u t r a i d e m n a t r e n i n g . . . . j e d v a č e k a m ! ! !


PITA METLA METLU GDJE JE METLA METLU, METLA METLI KAŽE DA JE METLA METLU METLI IZA VRATA!!! kužite???:)))))

p.s. jejo, eka; Damša nam se zahvaljuje!
- 20:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>