Nemam stranku nemam partiju imam samo svoju birtiju

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O meni 
*gimnazijalac, maturant
*volim:
-kladionicu
-alkohol
-cigare
-žene
*mrzim:
-dosadne ljude
-glupe ljude
-školu
-politiku
-pedere
Image Hosted by ImageShack.us

 
10 Hercegovačkih zapovijedi
1. Tko tebe kruhom, ti njega kamenom
2. Ako smo bez obraza, nismo bez protekcija
3. Il' ja tebe il' niko nikoga
4. Zajebi bližnjeg svoga
5. Budi dobar sa svima, dok ih trebaš
6. Pozorno slušaj kad dolazi idući vlak za Zagreb
7. Ne gubi nadu dok te ne pročitaju
8. Drži se mobitela i Mercedesa
9. Okreni se kako vjetar puše
10. Ako se ne znaš uvući (u dupe:) nisi naš


10 Dalmatinskih zapovidi
1. Čovik se rodi umoran i živi da se odmori
2. Jubi posteju svoju ka samoga sebe
3. Odmaraj se danju da moreš noću spavat
4. Ne radi! – Rad ubija
5. Kad vidiš da se neko odmara – pomozi mu
6. Ne čini danas ono što moreš sutra
7. Radi manje nego možeš, a ono ča možeš prebaci na drugog
8. U ladu je spas! – Od odmaranja još niko nije umra
9. Rad donosi bolest! – Ne umri mlad
10. Kad poželiš radit, sidni, pričekaj i vidit ćeš da će te proć

 Linkovi
Kladionice Žderić
SuperSport
Index
Iskon
Sportnet
Livescore

 
Daleka Obala - Kurve

Stvari se polako vračaju na mjesto
ovako nešto se ne događa često
premda priznajem ponekad pretjeram
i nekud otplovim sam,
i tad slike izbljede sve ,
i tad zatvaram se u sebe,
i tad nisi mi potrebna,
kazaljke i dalje krugove crtaju
umjesto zvijezda
kišne kapi na grad padaju
prazno mjesto u mom krevetu sječa me
da bila si tu
ko' zna kuda si otišla
ko' zna zbog čega se ne vračaš
ko' zna sve piše u zvijezdama
još jučer pljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu što te natjrala da odneseš
sve što sam volio, a tebe sam volio
sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
ma zar sam pogriješio što sam se smijao,
kad su mi govorili da sve su žene kurve,
kad bi zauvjek zaspao ovak grad
kao u bajci, prekriven trnjem i travama
sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš
dok me ne zagrije tvoj dah...
Image Hosted by ImageShack.us

Dalmatino - Cukar i sol

Za tebe je bog bija ruke siroke
Kad je dilija lipotu
Mislija je na tebe
A ja sam vrime stratija
Prekasno sam shvatija
Tvoj je dar za mene bol
I sta je cukar a sta je sol
Za tebe je bog bija srca mekana
Kad je dilija dobrotu
Bila si mu najbliza
A dvoje judi na toj slici
Ka dvi ptice su na zici
I svaka trazi pogledom da odnese jatu svom
Jedna cukar druga sol:

Andjele moj
Kako naci pravu ric
Da ti recem svoju bol
Andjele moj
Kojim putem triba ic
Da bi nasa mrvu srice
Zrno cukra a ne sol

Za mene je bog bija srca pritvrda
Ja sam tija tvoju ruku a
A on mi je vesala
A more bisno i veliko
A ne njem nigdi niko
Stavit cu ja moju bol
Nigdi cukra samo sol,
Nigdgi cukra samo sol...

Dalmatino - Ditelina s čet'ri lista

Na mom srcu jedina
stoji piz od vrimena
stoji krik od galeba
i za tobon potriba,
Priko mora duboka
plovija san od oka
dugo san te tražija
dušu san iscidija
već san i posidija,

A ja san iz oka zalija
a ja draču ispod maslina
znan da tamo rasteš ti
ti si ka ditelina s čet'ri lista
za te uvik ima mista
dobrodošla mi
moja srića, to si ti

Na mom dlanu crte dvi
života i jubavi
prva mi je preduga
to me nije ni briga,
A ona druga malena
puno mi je važnija
nemoj me rastužiti
provaj je produžiti
jer to možeš samo ti.

Miroslav Škoro - Tajna najveća

Pričaju mi da si nevirna
I da si me uvik lagala
A ja mislim neka dobro je
Sve prolazi i to proći će.

I o tebi dušo govore
Da pod tuđe ideš prozore
Oku mome ti ne dolaziš
Nit sokakom mojim prolaziš
Ti si moja tajna najveća
Ti si moja ljubav jedina
Nikad nikog nije volio
Ko što dušo tebe volim ja.

Daj reci mi moja ljubavi
Oćeš li me uvik voljeti
Oću dušo oću duše mi
Bez tebe mi nije živjeti.

Dražen Zečić - Plači kada tu me ne bude

U meni ti si noćas novu ljubav našla
A ja sam prošao već davno sve i svašta
Kog jednom duša zbog rastanka zaboli
Taj više nikad iskreno ne zavoli

U meni ti si noćas novu ljubav našla
A ja sam prošao već davno sve i svašta
I zato pusti, o ljubavi ne govori
Ja samo želim od svega da se odmorim

Ne gledaj me noćas tako
Žao će ti biti jako
Kad me vjetar u daljine ponese
Što će tebi moje tuge
Nisam ja za staze duge
Ja sam tamo gdje me život odnese

Ne gledaj me moje zlato
Nisam ti baš rođen za to
Da na duši nosim suze nečije
Kako želiš sad izvoli
Al te samo jedno molim
Plači onda kada tu me ne bude



 16.04.2006., nedjelja

Sretan Uskrs

Sretan i blagoslovljen Uskrs i uskršnji blagdani, svima Katolicima, Hrvatima i hrvatskim građanima u domovini i diljem svijeta. Vama i Vašim najdražima mnogo sreće, Blagoslov Svemogućeg, i da te najznačajnije blagdane sprovedete u miru i dobrom raspoloženju. hrvatskamahhrvatskawavehrvatskamah

Image Hosted by ImageShack.us
- 14:01 - Komentari (12) - Isprintaj - #