Što je ljubav???

09 srpanj 2017

Što je ljubav? Prvi dio...

Sjedim ujutro na verandi. Lagano ispijajući kavu razmišljam što je to ljubav danas. Kako postoje raznorazne tehnike poput googla gdje možes sve saznati tako sam i upisala „što je ljubav“? Izbacila mi se „wikipedija ljubavi“, evo ovako glasi dio definicije: „Ljubav može opisivati snažan osjećaj kao zadovoljavanje osnovnih emocionalnih potreba, pruža najintenzivniji osjećaj bliskosti između dvoje ljudi.“

Zanimljivo, u mojem prijevodu ljubav bi bila neka neobjašnjiva sila privlačnosti. Osjećaj sreće, možda onaj osjećaj u trbuhu praćen nervozom uz osobu uz koju smo. Ili je to možda zaljubljenost? Zbunjena sam.
No možda posljedica moje zbunjenosti je to što u mojoj društvenoj okolini do sada nisam uvidjela značenje prave ljubavi. Nekako se sve promijenilo. Zašto? Pa evo. Jučer u jednom društvu slušam dvije teenegerke kako raspravljaju o ljubavi. Čekaj malo, one imaju 14 godina i raspravljaju o ljubavi. Hmm. Ajd ok. Slušam i ne vjerujem. Facebook mreža upoznavanja navodno kreće ovako. Dečko ili cura suprotnom spolu pošalje poruku. I to direktno. Čuj, sviđaš mi se. Hoćeš ići sa mnom van? Ajmeeeee . Pa što je to??? Gdje je ono slatko škicanje jedno drugoga? Gdje je nestao trud kako saznati ime te osobe koja ti se sviđa. Pa kako doći do broja? Pa sama trema koju osjetiš prilikom spoja. Izbacivanje iz ormara stotine kombinacija koju bih isprobala prilikom dogovora za izlazak. Žalosno. Mogla bih tako pisati još stotine stranica ali osvrnit ću se malo i na sebe, na moj doživljaj ljubavi! U drugom dijelu priče...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.