subota, 31.08.2013.

Ostavština

Lipi moj narode, moram vam reći što mi je na pameti. Svi mi više ili manje uživamo u ovoj blogosferi. Malo na blogu,malo na fejsu, malo na twiteru i ko će ga znat koliko još drugih stranica. Sve je to ok lipi moji,ali … recimo sutra nam zakuca na vrata Kosac i kaže – aj diži se ! Vrime ti je ić s ovog svita!
I sad nema neću. Ideš i gotovo. Ali – aaaaaa ovo jebeno ali…uvijek podmeće nogu.

Ali što sa svim silnim profilima,blogovima i ostalim čudima. Riknemo i sve to ostane ka da smo živi i dalje. Baš prije par dana lupio me pod sred čela profil mog dragog pjesnika,a njega već dugo nema s nama. Živ – neživ čovik,a njega živi ka da se i ne sjećaju više,jer toliko im je puno vrimena prošlo. Nama na zemljici ka da 24h traju 24 godine. Eeee jebalo nas vrime i žurba.

Nego, da se ja vratim na ono što sam počela. Lipo videć sve to ,tj. sagledavši cilu situaciju kad sam napokon došla sebi ,jer čovik nije Kasper da se vrati međ nas, pogodilo me ali i osvistilo. Odlučila sam da ključ svog života službeno uručim svojoj voljenoj usvojenoj sesrici.
Pa tako ovim vrlim pismom u nasliđe joj ostavljam : blog, fejs, laptop,mobitel i usb. Eto !
Ostala ostavština nije ni vridna spomena,pa je neću ni nabrajat.

Moram priznat da sam bila u dilemi,dal' da dam sestrici u nasliđe ili da ostavim cedulju sa uputama da ovu gore navedenu tehniku spreme sa mnom. Eee pa vridilo je razmislit o tome.

Nego,nekako ne mislim da bi mi sv. Petar ( sad ne znam sa koju stranu vrata bi me pušća…vrata raja ili vrata pakla…a možda bi i on pomanita pa mi sve to oteja za sebe…) da dozvolu da tu mehaniku nosin priko vrata. Ne bi bilo dobro .
Uđem li na vrata raja moga bi se dobri svit tamo iskvarit od toliko tehnike,a on ih tako lipo čuva sve vrime. Ako bi ušla na vrata pakla tehnika bi mi se rastopila!!! Vruće je, tako kažu, za popizdit! burninmad
A opet ako bi vrag umiša prste i odlučija manje peć oko mene,moga bi postat još gori kad bi skužija kakvu makinju nosin u ruci. I eto ti opet belaja! Posta bi vrag na kvadrat, demon najgorih razmjera . Eto,zato lipi moji mislin da mi odluka o ostavljanju ostavštine voljeno usvojenoj sestrici ima opravdanje.
I sad ovo lipo iđen zalipat na fejs,jer jedino tako će oporuka postat važeća. Jer tamo mrtvi su živi i sve ostaje do vike vikova. Samo molim mog fejs odvjetnika Antonija da udari virtualni potpis i da sve postane punoglavato…upsss punovažeće.

Ps: Dodatak o upravljanju prugom Blogofejsarom

Seko moja sve gore navedeno ostavljam tebi na upravljanje. Lipom mom svitu objasni kud me vrag odnija i pusti da bar 24h vesele se što me nima. A onda stavi ključ u bravu i pogasi svitla. Laptop i mobitel nek te ka i mene dobro služe. Usb prišaltaj. Krive drine zašmirglaj,a plavo more pušćaj u Ušće.



Auroraisa

Copyright@2005. - 2022. /Auroraisa/ Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.

19:41 | Komentari (8) | |