Još uvijek pozitivnih stvari ima..

Vjerujem da...
Sve ima svoj razlog postojanja...svoje „zašto“...aposolutno sve...
I najmanja sitnica...koju mi čak i ne primjetimo ima svoj razlog zašto se desila...
Često ni ne primjetimo....
I ljudi oko mene...svaki od njih je nečemu doprinio u mom životu....
Netko me je nasmijao..
Netko me je utješio...
Netko me je nečemu naučio što prije nisam znala...
Pred nekim sam se posramila i shvatila da griješim...
Netko me je savjetovao....
Netko je bio uz mene...
Netko me je zabavio...
Netko mi je pravio društvo...
Netko me je izgrdio i okrenuo me na pravi put...
I još štošta što ja još nisam primjetila....
Odsad držim oči otvorene...
Da vidim i cijenim sve što je netko učinio za mene...
Sve ono što se naizgled čini kao sitnica...
Al to nipošto nije...

i znam da nisam sama...
i da će tu uvjek biti netko tko će mi pridržati kišobran....
i da čak ni ne zna da ga je pridržao...
hvala Bogu što mi šalje takve ljude.....
i hvala njima samima......


P.S. hvala vam svima na komentarima....

15.07.2006. | 16:44 | 77 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Lako je kad te neko ni ne zavoli...
Tad samo tamna strana srca zaboli...
Teško je kad za nekog jedinog i svog postaneš zrnce soli...
Teško je kad Tvoj Neko prestane da te voli...



Daleka Obala-Ona više nije bila tu
Sve one brazde koje su za mnom ostale
Mogu pričati svaka svoju priču
I sve one noći koje bi danom postale
S prvim svjetlom su izgubile sjaj
Najtoplije riječi za nju ja sam dugo skrivao
Moje pjesme su pjevale o nama
I svakim danom sve sam joj bliži bivao
Svaki dan me vodio ka njoj
Dan me vodio ka njoj
I odjednom vidio sam grad
Zaboravljen u zidinama ljubavi taj grad
Tražio sam godinama
Našao sam mir dozivao sam nju
Ali ona više nije bila tu....




Nina Badrić-Kosa..
Nakon svega, dodje mi
da te branim
kako nisko, ispod casti
stvarno covjek moze pasti

Slazem da se volimo
pa se sramim
jer ti se jedva sjetis nas
ja mirim se sa tim,
da citav zivot ne zaboravim

Na tvoju kosu
kad u jesen lisce
necujno padne
zimi dok hladnoca stize
tvoje ruke hladne
ljeti dok te sunce grije
ja mislim na tebe
i uzalud se borim
sama protiv sebe

Teska srca priznajem
da jos te volim
i kad tudje ruke diram
i tad mozes biti miran

Al’ vise nemam razloga
da se borim,
jer ti se jedva sjetis nas
a ja mirim se sa tim
da citav zivot ne zaboravim



Opća opasnost-jednom kad noć.....Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sada kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.



Oliver Dragojević-Brod u boci....
Ja nisam kao ti
da bih prihvatio kraj
bez rijeci utjehe
i bez ijednog pitanja

I moram biti jak
da podnio bih to
i da vrata otvorim
za neka nova svitanja

K'o brod u boci putujem
i necu stici nikamo
jer suvise ti dugujem
da tebe bih se odrek'o
K'o brod u boci putujem
i necu stici nikamo
jer predobro se poznajem
da bez tebe bih mogao
K'o brod u boci putujem
i previse ti dugujem
a dao sam ti premalo



Nina Badrić-Ti ne znaš kako je!!!!!!!!!!!
Neka Bog ti oprosti
što si mene lagao,
čuvaj riječi za Njega
kad se budeš kajao.

Ja nemam hrabrosti,
sve s tobom proći ponovo.
U meni nema ljubavi,
ni za sebe dovoljno.

Ti ne znaš kako je
ljubav sa strahom čekati.
Smijat' se kad je najgore
a sve u duši nositi.

Neka Bog ti oprosti
za sve moje nemire.
Toliko truda uzalud,
ni "Hvala" od tebe.

Trebam vremena da zaboravim,
da novu ljubav sebi dozvolim.
Sada odlazim daleko od svih
gdje me tuge neće pronaći...



Knock Out-Dođi
Protice drugi dan kako si otisla,
bez igdje ikoga provodim
ovaj dosadni sat.
I nije bas istina
da dovoljna je utjeha
koju govori tvoja poruka
na mojim vratima.

Sve si mi odnijela snove sve srusila,
nisi se sjetila da je kljuc u tvojim rukama.
Zar nije te sudbina dovoljno naucila
Kako ne osjetis da sam sam
Sav u suzama...

Dodi samo ovu noc,
kraj mene budi.
Dodi progledaj sa mnom kad se budim,
neka sve zaboravim kad tebe ljubim.
Pristat cu na sve samo da te ne izgubim.

Protice drugi dan kako si otisla
ko tvoja sam pritoka, usamljen u Bozijim rukama.
Da si mi potrebna, jasna je istina,
dok mislim na tebe
osjecam bol u grudima.




kad ništa ne ide od ruke i nema sreće,
kad se sranja događaju ko da ih neko podmeće,
kad je sve tako glupo i kao da nema smisla
sto i jedna obaveza sada me pritisla,
neću klonut, idem dalje, valjda jednom bit će bolje,
ne dam sebi da posustanem da me povuće dolje



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


subota, 15.07.2006.

Još uvijek pozitivnih stvari ima..

Vjerujem da...
Sve ima svoj razlog postojanja...svoje „zašto“...aposolutno sve...
I najmanja sitnica...koju mi čak i ne primjetimo ima svoj razlog zašto se desila...
Često ni ne primjetimo....
I ljudi oko mene...svaki od njih je nečemu doprinio u mom životu....
Netko me je nasmijao..
Netko me je utješio...
Netko me je nečemu naučio što prije nisam znala...
Pred nekim sam se posramila i shvatila da griješim...
Netko me je savjetovao....
Netko je bio uz mene...
Netko me je zabavio...
Netko mi je pravio društvo...
Netko me je izgrdio i okrenuo me na pravi put...
I još štošta što ja još nisam primjetila....
Odsad držim oči otvorene...
Da vidim i cijenim sve što je netko učinio za mene...
Sve ono što se naizgled čini kao sitnica...
Al to nipošto nije...

i znam da nisam sama...
i da će tu uvjek biti netko tko će mi pridržati kišobran....
i da čak ni ne zna da ga je pridržao...
hvala Bogu što mi šalje takve ljude.....
i hvala njima samima......


P.S. hvala vam svima na komentarima....

- 16:44 - ...prospi svoje misli... (77) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv