tales from the elvenpath

18.01.2006., srijeda

Osvrt

Eto,baš prije nekoliko trenutaka mi nije uspjelo postanje pričice o mom i samo mom Aslanu i bila sam jako grr zbog toga i baš si mislim kako ćete i danas ostati uskraćeni za moje javljanje i onda se dogodi nešto što mi je ne samo uljepšalo dan i olakšalo probavu nego me i nadahnulo da napišem ove retke...retke o ljudima koje ja ne bih nazvala čak niti zlima..prije jadnima i isfrustriranima...
Radi se o mojoj dragoj morelli koja,eto,nikako da napravi korak dalje od svojih djetinjih opsesija...ok,i ja sam dijete,i ja njegujem i,kako bi to dragi mi Biti rekao,kultiviram svoje djetinje maštarije,živim u zemlji koja je sve samo ne ovo što vidim oko sebe i u tome uživam...ali da bih vam ilustrirala razliku između mene i nje,ispričat ću vam jednu pričicu...
Krenule su u prvi razred...razred pun graktave male djece...čekalo ih je učenje čitanja i pisanja,zbrajanja i oduzimanja i svega toga...ono što će se izroditi u morellu je prvoga dana osvojilo učiteljicu svojim umijećem tečnog izgovaranja riječi napisanih na papiru...postala je teacher's pet...ne zadugo..ona što će postati Aurom je uskoro dobila svoju priliku i oduševila sve prisutne...nova zvijezda je rođena...
nije baš neko literarno umijeće,ali poslužilo je za ilustraciju,nadam se...nakon toga,morella je dugo dugo pričala o tome kako je ona bila najbolja dok se ja nisam pojavila...i mnogi njeni potezi tijekom godina života u frustraciji,bili su time obilježeni...bilo je godina kada nije jela čokoladu i prženu hranu da bude mršavija od Aure,čak je zavoljela i crnu boju i maskirala se u čru metalku samo da bi u tom društvu postala bolja od nje...djela govore dovoljno sama za sebe...što reći o osobi koja izjavi
moram se poševiti sa svojim dečkom prije nego dođem u to društvo jer o čemu ću inače pričati s tim ljudima

lak je put posut madracima...iskušaj okolne puteljke...trajnije je...
uglavnom,tako vam to traje već godinama i ono,ja se time baš i ne zamaram pretjerano...razmatrala sam opciju zatvaranja bloga zbog toga,ali na krajusam odlučila da nitko neće ograničavati ili biti uzrokom gašenja mog kreativnog prostora..ne dam...komentare dotične gospođice ako ih u budućnosti bude neću brisati...neki ljudi su jadni bolesni i treba ih žaliti i pustiti da žive sputani vlastitim uvjerenjima...na koncu konca,ipak su bezopasni,zar ne?eto,draga morello,šaljem ti jedan srdačan pozdrav and I hope you wil get well soon...
i posebna pusa mom Laviću koji je danas ostao bez zasluženog posta...i Gilianu...jer je to što je...i svima koji me vole...eto tako...
mah-mah
Auretta
- 23:32 - Komentari (105) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mail me

aura_institoris@net.hr

Because I love them