tales from the elvenpath

03.01.2006., utorak

...Prizemljenje...

Otvara oči...slabašno sunce sramežljivo se probija kroz polunavučene zastore i ona zna da je vrijeme ustajanja i hvatanja u koštac sa još jednim danom...Grrr...Ipak,pomislila je na njega...bolje rečeno,njih...još uvijek se ne može odlučiti kojega izabrati...ma,zapravo,nije da ne može,ne želi...nitko je ne prisiljava,a njoj je baš dobro ovako.
Zadovoljno se osmjehnula svom odrazu u zrcalu..."Imam sve što poželim",pomislila je,"ali baš sve.meni nema granica"...Osjetila je radost u dnu trbuha i razdragano je ciknula...Mobitel je zasvijetlio...porukica...On Drugi želi joj dobro jutro,šalje veliku pusu i kaže da mu već sada nedostaje...zna da nije prošlo mnogo od njihova zadnjeg susreta,ali eto,nek se nađe...Zasmijuljila se...Oh,God,it's so good to be in love...U mislima je odvrtila scenu posljednjeg poljupca i osjetila je kako joj adrenalin odmah raste...ili to možda nije bio adrenalin...ali bio je prokleto dobar osjećaj...
A onda prizemljenje...drrn-drrn (onomatopeja telefonske zvonjave)...javlja se pomalo prerazdragano,a s druge strane On Prvi...osjetila je kako sreća klizi iz njenih osjetila bez namjere da se uskoro vrati..."EEEJJ....zbog čega si ti tako sretna?"...sigurno ne zbog tebe,pomislila je,ali ipak mu je pokušala prodati nekakvu priču o lijepom danu,suncu i pticama koje veselo pjevaju i o tome kako zima izgleda puno vedrije danas...dobra,stara,provjerena priča...uvijek upali...
Pao je nekakav dogovor...za kavu...popodne...a takvih je u posljednje vrijeme bilo sve manje...nadala se da on neće shvatiti razlog...a možda se zapravo nadala upravo suprotno...da će shvatiti i poduzeti nešto...no,s te strane je mogla biti mirna...on je sve to pripisivao zimskoj ljenosti,preopterećenosti i,no,zamorom...
Osjećala je grižnju savjesti...a opet i nije je osjećala...život je samo jedan i ako sad ne živi punim plućima,kad će?a vrijeme odluke još nije došlo...upalila je radio i začula je posljednje stihove jednog od Roxetteovih hitova-so listen to your heart before you tell him goodbye...oh,dear Lord,što je slijedeće,zapitala se...a da preduhitri danas očito noj-ne-naklonjenu sudbinu,odlučila je sama...vruća kupka i puštanje misli da šume u skladu s vodom...O ovome će razmišljati kasnije...

Iako inače pišem autobiografske postove,ne brinite,ovaj nije takav...Istina,to je jedan recently situation(nemam boljeg naziva),ali ne iz mog života...ja sam savršeno sretna s Gilianom i to je to...ali budući da ove retke čitaju two of mine blasts from the past:) ne mogu glumiti sveticu...ni ne želim...i ja sam nekoć tako gledala na stvari...moji osjećaji su bitni,tuđi su potpuno irelevantni...sve dok nisam dobila takvu pljusku...jedva sam se oporavila od nje..nakon toga je slijedio potpuni K.O. i da mi je netko tada rekao da ću jednom biti zahvalna Severusu što se ponio tako ružno prema meni,ne bih mu vjerovala...ali doista,zahvalna sam mu...sada znam kako je to...i ne bih više...bar ne nekome za koga imam duboke osjećaje...ili bar tako tvrdim...a i iskustvo nekoga koga ja duboko volim,a pročitat će ove retke,me potaklo na razmišljanje...jedan od najboljih dečkiju na svijetu dobio je šamar posred nosa...ne zaslužuje to...i tako sam vas htjela pitati što vi DOISTA mislite o tome i što biste učinili da ste cura iz gornje pričice...
jer,jednom sam gledala jedan od onih glupih američkih talk showova i zapamtila jednu rečenicu koja mi se sad čini savršena-AKO GOVORITE DA DVOJE LJUDI VOLITE JEDNAKO I DA SE STOGA NE MOŽETE ODLUČITI,NE ZAVARAVAJTE SE...NE VOLITE NITI JEDNOGA

love
Aura

p.s. malo osobnih kontakata...Javiću,sorry,čitala sam glupu knjigu za seminar kad si me zvao,a nemam para na mobitelu i moj dragi brat nije bio voljan pozajmiti mi za sms...ali ja bi rado na kavu..znaš to...i kad budeš slobodan opet,rezerviraj se za mene...love you
- 20:59 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mail me

aura_institoris@net.hr

Because I love them