tales from the elvenpath

01.01.2006., nedjelja

Another year passing by...

Eto,otvorili smo još jedno poglavlje svojih života...nadam se,ne i posljednje...A jesam morbidna,ha?Ma ljudi,sretna vam Nova godina svima!!!Iako ste gotovo svi moje čestitke već dobili,bilo kao komentare na blogu,bilo kao sms poruke,a bilo kao oboje,pa je ovo prava čestitka jedino cvijetiću jer njega ne mogu drugačije dobiti,ali ja vas sve volim pa koristim i ovu priliku da vam čestitam...
A doček?pa,iako je bio je bio najmirniji,bio mi je ovo i najljepši doček do sada..dok su ostali ispijali količine alkohola koje je nemoguće izmjeriti čak i uz najbolju volju,ja sam bila kod Giliana...baš sam ispala prava mala prasica...uzela sam najveću zdjelu koja postoji i u nju natrpala čips,čips od paprike,smoki i kviki gric i skoro sve sam pojela...baš sam prase kad je junk food u pitanju...i imam neke stvarno lijepe slikice od sinoć..kad naučim kako se prebacuju s mobitela na komp i sve te ostale finese,možda vas i počastim...bolje rečeno,ubijem vas u pojam...uglavnom,obećala sam Gilianu da neću detalje iznositi ovdje,ne zato što nisu za vaše uši već zato što on misli da je to preposebno da to dijelimo sa nekime...
ali to ne znači da moj post ovdje završava...imam jedno pitanje za vas,malo je bolesno doduše-što je za vas perverzno?ja do jutros zbilja nisam imala svoju definiciju toga,ali sada sam se osvijestila u tom pogledu...ali dok vi meni ne kažete,neću niti ja vama...Mislite da vrijedi riskirati?hmm,baš me zanima Iceov odgovor na ovo...
e,da,nešto što me nasmijalo do suza...dođem ja doma i skužim da Chris,koji inače sluša džumbus od glazbe,ali stvarno džumbus iz kojeg se rijetko izrodi i ponešto dobro,u sobi pušta neki metal...uđem i pitam ga što to pušta,a on mi mrtav-hladan odgovori da su to neke rare snimke s HIM-ovih početaka.ja oduševljeno sjedam i pojačavam ton da bih skužila da je to u biti Iced Earth...mislila sam da me zeza,ali dijete je još uvijek uvjereno da mi je donio HIM...dragi moj bratac...
i nešto zbog čega sam jako sretna...zbližila sam se ponovno s jednom frendicom...ne bih rekla da smo se nas dvije baš posvađale,više udaljile i počele se ponašati kao mala djeca...jutros sam pričala s njom i sad se osjećam puno puno bolje...a i Sylvette me jučer zvala da mi kaže da su ona i onaj debil s moje godine prekinuli...ionako on nije ni bio nešto posebno...možda se naš fantastični kvartet opet okupi...to su bili dani...nas četiri,nerazdvojne i sretne...e,pa onda bi mi život stvarno bio preispunjen...
i,za kraj,jedna pjesma koju posvećujem jednoj osobi...nije bitno da svi znaju kome,ona zna...you may be lonely for a while,but I want you to know that you are not alone...

From childhood's hour I have not been
As others were:I have not seen
As others saw:I could not bring
My passions from a common spring.
From the same source I have not taken
My sorrow:I could not awaken
My heart to joy at the same tone:
And all I loved,I loved alone

Then-in my childhood,in the dawn
Of the most stormy life-was drawn
From every depth of good and ill
The mystery which binds me still:
From the torrent,or the fountain
From the red cliff of the mountain
From the sun that round me rolled
In its autumn tint of gold,
From the lightning in the sky
As it passed me flying by,
From the tunder and the storm,
And the cloud that took the form
(When the rest of the Heaven was blue)
Of a demon in my view.
E.A.POE

best wishes
Aura
- 16:09 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mail me

aura_institoris@net.hr

Because I love them