Alka Vuica - Kritika muškog uma - PRODANO

Iako ima zanimljive stavove i više puta sam čitala razne njene kolumne koje su me oduševile, žena koja za Štimca kaže da je "Pravi Muškarac" nije mi osoba od koje bi čitala "Kritiku muškog uma".

Ali ona ju je ipak napisala, pa, ako ništa drugo, knjigu vrijedi pročitati zbog specifičnog Alkinog stila. yes

U knjizi koju nam na aukciju šalje također Anngelica, Alka na cca 190 stranica obrađuje i neke od slijedećih tema:
Muškarac o kojem maštaju sve žene
Kako muškarac traži idealnu ženu
Varalice
Pravi muškarac-Prava žena
Zašto muškarci lažu
Vjernost
Ljubomorni na prošlost
Kako zamišljam pravog muškarca
Da sam ja muško
Zašto muškarci ne razumiju žene
Strah od kastracije


i još mnoge druge...

Mislim da sam vas uspjela zainteresirati (znam da sebe jesam smijeh), pa krenite sa ponudama wink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Početna cijena: 40,00 Kn
Kod predmeta: KNJIGA092
Način dostave: prema dogovoru


just CHOCO


UPDATE 10.04.07. u 17:00h:
Kraj aukcije! Najveću ponudu od 50 kuna dala je Tedica. Molimo je da nam radi isporuke javi podatke (ime, prezime, adresu i kontakt telefon) na mail u roku od 24 sata, a iznos može uplatiti na žiro račun naveden u pravilima aukcije. Obavezno pri uplati upisati i poziv na broj, te navedeni kod predmeta. Ako podaci ne budu dostavljeni u roku, predmet se vraća na aukciju. Hvala!

Čestitke najvećem ponuđaču, a drugima više sreće drugi put!

- objavljeno: ponedjeljak, 02.04.2007. u 10:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>



Creative Commons License

Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom
Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada