Gramofon

18 veljača 2018

S obzirom da mi se onakav izgled i nije činio nekaj posebno, a oduvijek sam htio nekaj minimalističko, nacrtao sam par kružnica po njemu i uhvatio se pile.
Ovako je to izgledalo nakon pile:



... dvožilni vodič je za napajanje, a tri rupe su za dva kanala i ground wire. Tu se dobro vidi i kako kučište izgleda iznutra.
Nešto šmirglanja i glađenja kasnije, uštekao sam gram u kučište i spojio napajanje i kablove za prijenos signala.
Provjerio sam geometriju zvučnice, namjestio gaznu silu i antiskating ... "progovori", rekao bi Michelangelo ....



Mat sam izrezao od podne obloge od pluta. Za ovaj tip gramofona odlično rješenje jer dodatno "pije" vibracije generirane motorom. Brzina vrtnje se da i točno namjestiti stroboskopom, dovoljno je približiti neku lampu sa žaruljom koja žmiga na 50 Hz ...
Moja klinka odmah mi ga je zaplijenila. Trenutno je ukras u njezinoj sobi. Ploče ipak tu i tam posluša na mom sistemu .



:D

Oznake: gramofon, gramofonske ploče, audiofil, uradi sam

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.