moja razmišljanja i još ponešto...

20.04.2006., četvrtak

ništa kontra Zite


Evo, ja se nakon tko-zna-kolko vremena napokon udostojila napisat novi post! Normalno, ništa bez super-Zite koja mi je napravila pozadinu, iako još nije završena, imam ja puno ideja, ali bai ima nešta.
Dakle... danas smo Zita i ja bile šetati po osječkoj promenadi, to smo se juče dogovorile onako usput, ali mi je (uvjerena sam slučajno) zaboravila napomenuti da me namjeravala iskoristiti za modela. Kada smo došle do mosta, odjednom zita vadi iz torbe fotoaparat, počinje mi naređivati u stilu stani vamo, okreni se tamo, gledaj na onu stranu... i tako sam ja, prije nego što sam se snašla postala njen model... poslje toga smo se slikale kod katakombi, na kopiki, u jednoj šumi kraj drave itd. Normalno, zita nije propustila zagaziti u dravu sve do visine čizama, da bi poslje na svoje ogromno čuđenje, shvatila da su močele propuštat. Mislim.... ali dobro, od zite me valjda više ništa ne može začuditi... ona je jednostavo takva... luda luda!!! Ako ikoga zanimaju slike može ih pogledati na kamera.blog.hr , ali ne obazirite se na zitine komentare, to je do fotografa a ne do modela :o). A definitivno najgore što smo napravile je da smo se kući, u bilje, zaputele PJEŠKE, to je oko 7-8 km, a prije toga smo već oko sat i po hodale po promenadi tak da mi je kad sam napokon stigla kuć bilo pomalo dosta svega, pa sam se samo najela i legla pred tv.... bilo kako bilo, ovo je bio vrlo naporan dan, ali je bilo zanimljivo...
Neznam više šta da pišem, idem malo prozujat po blogovima, pišemo se (nadam se) sutra.
Pa-pa

<< Arhiva >>