body odje... - Anybody Listening - Blog.hr body

odje...

nema smisla, nema vremena i ne želim više biti javna, ne želim da me čitaju neki, ne želim da me čita On!
svoje misli selim na mirnija i ljepša mjesta, anonimnost u potpunosti!
Možda se sretnemo negdje,ali to više neću biti ova ista ja rofl

Zbogom prijatelji i neprijatelji!fino

14.04.2008. | 22:37 | | 12 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"They slit our throats
Like we were flowers
And our milk has been devoured

When you want it
It goes away too fast
Times u hate it
It always seems to last
But just remember when you
think you're free
The crack inside you fucking
heart is me..."

(Marilyn Manson-The Speed of pain)


Počela sam kao Neukroćena, zatim je došla ljubav, pa sam postala Nezasitna i eto, nakon 3 godine bloganja se pitam da li me tko još sluša...

Inače, tko me želi kontaktirati putem MySpacea, Facebooka, MojStudenta, ICQ-a ili pak MSN-a neka se javi na ovu adresu archie13.sb@gmail.com




ČITA SE/SLUŠA SE: