srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off


Unikatni nakit radjen tehnikom fuzije stakla, nakit od fimo mase, umjetničke slike, čestitke, pisanice, suveniri, unikati.

Unique handmade fused glass jewellery, Croatian souvenirs, polymer clay jewellery, paintings.


KAKO DO NAS?
AtelierTias službena stranica


Pišite, pitajte, naručite, komentirajte, pozdravite...
mail@atelier-tias.com



Pogledajte i naručite unikatne primjerke iz naše trenutne ponude
KLIKNI OVDJE



Pridružite nam se na Facebooku





Linkovi
Ivana Mamic-dizajn odjece
IvanaBacura nakit
Prirodna kozmetika Ulola
~Ignis jewelry~
Vrednica blog
Kittyna skrinjica blaga!
Pinkeye's Twisted Jewelry



quality stats
Small business vostro

UNIKATNA FUZIJA STAKLA - Atelier TIAS
12.07.2007., četvrtak
OGRLICE

Posto svugdje imam fotke na bijeloj podlozi, evo sad sam malo poslikala na modelu da vidite kako otprilike izgleda uzivo.


Image and video hosting by TinyPic



- 18:20 - Komentari (12) - Isprintaj - #
11.07.2007., srijeda
FUZIJA STAKLA

Ljudi moji, evo ovo vam je moj izbor noviteta, a ja vas pozdravljam na neko vrijeme jer idem na more pa se vidimo kad se vratim!!! smijehwavenut

Image and video hosting by TinyPic

CIAO!!!
- 13:50 - Komentari (6) - Isprintaj - #
09.07.2007., ponedjeljak
NOVI NAKIT

evo ga, konacno, nakon burnog vikenda, uspjela sam poslikati novajlije.
nadam se da ce vam se svidjeti, ovi su moji favoriti, a prstene cu vam pokazati ovih dana jer imamo jos jednu seriju koja se upravo sinoc ispekla pa ih jos nisam uspjela vidjeti

Image and video hosting by TinyPic
- 14:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #
06.07.2007., petak
Sestra me danas zvala i rekla da ima nekih novih zanimljivih komada medju svjeze napravljenim staklom. Jedva cekam da vidim, ali morat cu se strpit do sutra!!!headbang
- 15:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #
05.07.2007., četvrtak
PEĆ ZA FUZIJU STAKLA

Danas smo radili jos nakita, ali nismo stavili peci jer nas je strah grmljavine, pec se zna izgasiti i pocet se hladiti sto nikako nije dobro za staklo!
Sutra bi trebalo biti novih komada nakita, jedva cekamo da ih vidimo i postavit cemo ih na blog sto prije...wave
- 18:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #
03.07.2007., utorak
REVIJA IVANE MAMIC

Ne znam da li ste culi za Ivanu Mamic, ali meni je zivot laksi, u modnom smislu, otkad se ona prihvatila dizajniranja odjece, jer sve sto napravi izgleda genijalno i nerijetko me ljudi povlace za rukav i pitaju tko je to radio, a takva su iskustva i ostalih ljudi koji kupuju i nose njezinu odjecu.
E pa, ta ista Ivana Mamic nas je angazirala da joj napravimo nakit koji bi modeli nosili na nedavno odrzanom showroomu.
Mi smo napravili glomazne staklene privjeske i objesili ih na lanac, a kako to izgleda, procijenite sami...

Image and video hosting by TinyPic
- 14:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #
SERIJA OGRLICA

takodjer smo izradili novu seriju ogrlica, ove su moji favoriti, nisam mogla suziti izbor...party


Image and video hosting by TinyPic
- 14:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #
novi prsteni

U zadnje vrijeme smo bili vrijedni i stvorili ove bebe...
Image and video hosting by TinyPic
- 13:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #
02.07.2007., ponedjeljak
fuzija stakla - prsteni

evo, da prsteni ne budu ljubomorni...wave

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
- 12:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #
01.07.2007., nedjelja
ogrlica

evo jedne lijepe ogrlice nastale tehnikom fuzije stakla...

Image and video hosting by TinyPic
- 23:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #
...

Nakon prvobitnog odusevljenja otvaranjem bloga, zeljela bih govoriti o tome sto me zapravo motiviralo da otvorim blog, a to je divan nakit koji izradjujem ja, A, T i S, i svi zajedno tvorimo Atelier Tias ( da, da, uzeli smo prva slova imena za naziv ateliera, nije mastovito, ali kad vidite stvari shvatit cete da kreativnost primjenjujemo u drugim podrucjima).
Sav nakit mozete pogledati i na nasoj stranici www.atelier-tias.com, a ja cu vas ovdje obavjestavati o novim komadima koje radimo, a posto ih ima puno, lijena sam stalno uploadati slike na web stranicu pa je ovako lakse.
Slijedi nekoliko fotkica!!
- 20:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Prvi post!!!

Genijalno!
Evo i ja otvorih blog!

- 20:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.