Ateizam

petak, 09.03.2007.

Korak do kamenovanja

Image Hosted by ImageShack.us
Glas Koncila svakako je neiscrpan izvor informacija o gnjusnoj stvarnosti u kojoj živimo, pa sam tako opet naletio na nevjerojatno pitanje i apsurdan odgovor.
Dakle pitanje glasi: Neredovita, "iregularna" sam majka. Tako me definira župnik moje župe, u smislu da sam rastavljena i kao takva moram biti "po strani" kada je bila prva pričest moje kćeri. Ili bolje, moram biti "zdravog razuma" i imati "ukus za pristojnost" te "ostati iza zastora".

Odgovor: "…Rastava, naime, po sebi nije "neregularno" stanje prema crkvenim zakonima i propisima, no nezakonit je život izvan braka ili pak drugi brak civilno sklopljen nakon onoga prvoga u Crkvi. Ako je to Vaš slučaj, onda je Vaš župnik u pravu: Vaš bračni život ne poštuje pravila i propise crkvene zajednice."

Svaki puta se sve više razočaram u društvo i narod u kojem živimo. Situacija je u Hrvatskoj takva da jedan roditelj nikako ne može sam podizati dijete, a crkva sugerira samohranim majkama da se ne petljaju s nikim, već da je bolje da svoju djecu odgajaju na rubu gladi. Uzmoimo hipotetski da je dotična žena bila zlostavljana od strane svog muža i da je muž zlostavljao i njihovo dijete. Znači li to da je takva žena osuđena na vječnu kaznu, jer je život sa nevjenčanim suprugom grijeh veći od zlostavljanja obitelji? Katolička crkva očito je spremna stigmatizirati pokušaj ublažavanja obiteljske tragedije na "nekatolički način", no rijetko čujemo osude obiteljskog zlostavljanja koje dovodi do rastave brakova. No što očekivati od organizacije koja prikriva seksualne delikte, utaju poreza i tko zna što još u svojim redovima. Očito je da Katolička crkva žali za vremenima kada žene nisu imale pravo glasa. I tako je nevjenčanim suprugama mjesto "iza zastora" , obiteljskim zlostavljačima u prvom redu do oltara, a pedofilima za oltarom!

P.S.
Katolkinje, sretan Vam Dan žena! – sigurno vam velečasni nije čestitao.

- 09:57 - Komentari (36) - Isprintaj - #