Ateh plese

utorak, 29.08.2006.

u Los angelesu

ovo je bilo ludnica i nezsaboravno. i doslo je u pravo vrijeme.

ponekad osjecam da Los Angeles crpi ono malo umjetnosti sto postoji u meni. Dok sam bila doma, dobivala sam male kolicine umjetnickog ludila skoro svaki tjedan. Ovdje, zivot je tako sirov i suh da nema mjesta u kojem bi crpila tu gustu tekucinu umjetnosti.

Ali sad sam ok. napunila sam se. vidila sam extreme americkog juga, ludake i cirkusante, umjetnike i krave, pustinju, planine i rijeke.

i stvarno mi je dalo nadu da ova drzava, ima jos snage u sebi da postane ponovo nesto super, kao ona o kojoj smo citali u Winnetuu...

slike uskoro..

29.08.2006. u 05:38 • 4 KomentaraPrint#

petak, 25.08.2006.

New orleans

javljanje iz new orlansa... ludilo... nasli hotel u francuskoj cetvrti na Bourbon street.... ovaj dio nije unisten ali sve ostalo... uzasa.. pisat cu jos.. sad se spremamo i u smjeru San ANtonia... texas... moram si kupiti kaubojski sesir.. inace svi su ovdje jako ruzni ali hrana je predobraaaaaaaaa.....

25.08.2006. u 16:49 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 22.08.2006.

on the road

printam na veliko sa neta, sva uputstva, sve sto moram viditi na svom road tripu.. i onda mi je zazvonilo u glavi... jack kerouac.. on the road... jedan dio je putovao istim putem.. mrak..

uzet cu knjigu sa sobom. obavezno..

di je moj novi kompjuter!!!!!

malo sam luda


danas

ne kao svaki dan

22.08.2006. u 03:23 • 2 KomentaraPrint#

petak, 11.08.2006.

my road trip !!!!!!!!!

dragi ljudi najavljujem svoj prvi road trip u amerike

put

krecem iz gulfport-a, grada koji je bio pogoden s katarinom prosle godine, i zavrsavam u los angelesu. ja i demokratkinja prevozimo neke crve koja je ona skupila s dna mora. prolazimo kroz louisianu, texas, new mexico, arizonu i californiu.,,, Ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

tema puta white trash.... idem u shoping u subotu... :o)))))))

11.08.2006. u 21:43 • 6 KomentaraPrint#

srijeda, 09.08.2006.

mel gipson i malibu

hm.. citam tu kako je mel gipson samo jedan u nizu onih koji su pali na pch-u u malibuu, toj zloglasnoj cesti.. zasto je to tako.

malibu je strava i uzas, u malibuu nema nicega. malibu je nesto kao opatija. dakle zamislite grad koji senalazi uz more i sastoji se od reda kuca uz more ceste (PCH) i jedno reda kuca iza ceste. i onda pocinje brdo. i prema tom brdu idu mnoge cestice, od kojih su 70 posto privatne ceste i koje vode do kuca inih bogatasa.

u malibuu postoji jedan (1!!!!!) bar. I tamo svo padaju. Mel Gipsona su uhvatili 5 metara od istoga. NAravno murja uvijek stoji tamo ispred. Mjesto se zove Moonshadow, i u usporedbi s slicnim launge barovima u europi, osrednje je mjesto sa launge filozofijom i cool pogledom na more. i to je to. onda ima jedan starbucks, di su slikali britney spears sa djetetom, jedan super market i to je to.

malibu je u kujcu. jedina dobra stvar u malibuu, lazem dvije. par nelosih plaza za sufranje, slatke kuce i (shit tri) blizina malibu foresta koji pruza super planinarenje, skrivena jezera (za nudiste iz evrope :o))))) i sl.

09.08.2006. u 17:57 • 2 KomentaraPrint#

i dalje sam tuzna. mama mi je u bolnici. a ja ovdje. znam da ce biti sve ok, ali ipak. htjela bi biti tamo.

i umorna sam.

za razliku od nekih znam da postoji vise od ovoga.

09.08.2006. u 04:49 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 01.08.2006.

ozenio se jean reno.

sad sam tuzna.

jako tuzna.

toliko tuzna da bi si isla kupiti cipele da imam love.

01.08.2006. u 23:35 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ovo su neki ljudi koje nikada necu sresti a eto pa eto pa sta

john frusciante

I keep getting friends,
Looking like lesbians,
If we get bored,
We'll move to California.

They'll come and play,
Their friends will say,
Your daddy's rich,
Your mamma's a pretty thing.

That maid Maria she's really O.K.

Vamos a jugar por la playa

P.S. Fala i@pula :o)