Ateh plese

četvrtak, 27.07.2006.

tjedan

htjela sam pisati o svom razocaranju ovim svijetom, o glupom ratu i sranjima na istoku mediterana....

ma idem spat radije.. ukratko tjedan mi je bio jeko naporan. dosta mi je ovog vozikanja tamo amo. u prosjeku sam doma (ako mi se posreci) 2 dana na tjedan.

upravo saznala da mi bivsi otisao raditi za CIA. obradu satelitskih podataka. nije bas bivsi, nesto smo kao muljali.. ali opet. CIA. aiiiiiii, s kim se ja to druzim.

odo spat saznanju da privlacim samo manijake, ludake i prodane duse. i mog dragog. mislim da je zalutao.

procitala treci dio song of ice and fire, george rr martin. obrijala noge. oprala kosu, frizider i spaher. pokusala zavrtiti model za Kd(444nm) u 500 m vode za 30% pokrivenosti oblacima, i bez scm, ali nije islo. treba mi novi komp. gledala sex u gradu. htjela kupit cipele. surfala po netu u potrazi za gumenom posudom za hranjenje konja od 20 litara, crnom. treba mi za experiment. nis. htjela poljubiti dragoga ali je predaleko. pojela malo lubenice, napisala jos jedan glupi blog i osla lec.

ja ne zelim biti znanstvenik. ja samo zelim kupovati cipele. i gledati munje kako udaraju u more.

27.07.2006. u 09:18 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ovo su neki ljudi koje nikada necu sresti a eto pa eto pa sta

john frusciante

I keep getting friends,
Looking like lesbians,
If we get bored,
We'll move to California.

They'll come and play,
Their friends will say,
Your daddy's rich,
Your mamma's a pretty thing.

That maid Maria she's really O.K.

Vamos a jugar por la playa

P.S. Fala i@pula :o)