Ateh plese

ponedjeljak, 05.06.2006.

jeej.

Draga moja nacijo evo me na Catalini.

ako uskoro moj dragi americki idijot stavi slike na net moci cete vidjeti moj slavni uspon na Mt. Whitney, a do tada izvjestaj sa otoka.
Kako sam dobila jednu malu stipendiju da preko ljeta radim tu na otoku, kao on nesto se muvam tu okolo, a u biti sam pobjegla iz grada da mogu ronit na miru i pisat onih 550 radova koje dugujem ljudima sirom svijeta. A usput nesto ko fol mjerim pa ono odlucujem di cu postaviti senzore, i tako kao ono.
Jucer sam stajala na terasi nase intern kuce i blejala ka obliznjem seocetu u susjednoj uvali, i magla se uvaljala u valu ali brzinom svjetlosti i izgledalo je kao da Pirati s kariba dolaze i napadaju. I onda je magla nestala i to je to.

Zivot mi je jako dosadan ovdje. Osim sto sam jutros skoro zapalila kucu, ali to je svakodnevnica za mene tako da se ne uzbudujem. Moram ici pojesti dorucak i spremit se za naporan radni dan. I onda idem ronit. i onda opet radit. i onda ne znam. spavat?

ma super mi je ovaj otok. ko da sam doma u dalmaciji.

05.06.2006. u 16:54 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ovo su neki ljudi koje nikada necu sresti a eto pa eto pa sta

john frusciante

I keep getting friends,
Looking like lesbians,
If we get bored,
We'll move to California.

They'll come and play,
Their friends will say,
Your daddy's rich,
Your mamma's a pretty thing.

That maid Maria she's really O.K.

Vamos a jugar por la playa

P.S. Fala i@pula :o)