Prije nego što nekoga počnete kritizirati, trebali biste prohodati koji kilometar u njihovim cipelama....

23.04.2006., nedjelja

smrt (bog) ne bira....

....ljudi opet sam tu.... da da.... tražila sam inspiraciju i dobila sam je..... pa čujte....

......sam naslov puno govori, za one koji ga razumiju.... ovaj post sam počela pisati zbog jednog pitanja, na koje nažalost nemamo odgovor, a smatram da je bitno...... ZAŠTO BOG BIRA ODREĐENE OSOBE ZA SMRT? smatrala sam prije da je smrt nagrada božja, no sada više nisam sigurna... da sigurno da je nagrada starim ljudima koji su svoj život proživjeli, doživjeli puno toga.... ali zašto bog uzima život onima koji još nisu proživjeli ni pola.... nemojte mi reči da je to neka kazna božja, jel znam za određene ljude da nisu bili osobe koje bi povrijedile druge, nisu bili pokvareni ili slično pa da im bog to naplaćuje.... ne nisu..... a bog se pri svom odabiru vjerojatno ne zapita koliko ljudi ostaju povrijeđeni..... samo radi njega..... pa da oprostite i meni je to sebično..... on uzima život onima koji to nisu zaslužili i povrijedi još puno ljudi..... a oprostite da vama umre mama, tata, sestra ili brat, biste li vi to samo prebolili, ne biste! a što vam ostaje, ništa..... samo vjera u to da je to nagrada ili da je tako moralo bit, a ja iskreno neznam jel bi tada imala snage vjerovati u to ili bi uopće željela..... dali bog uopće čuje naše molitve i pitanja?..... da znam, treba moliti vjerovati u bolje i sve.... no ja još uvijek to ne mogu shvatiti, pokušavam ali ne ide..... jednostavno uče nas da ne budemo sebični, a bog uzima živote, potpuno bez reda, povrjeđuje ljude i onda je to ne sebično?! a mi smo stvoreni na sliku božju, pa mislim da to sve govori.... ne želim da netko pomisli da sam ja protiv vjere, boga, ne ja sam vjernik..... ali jednostavno neke stvari nemogu shvatit, neželim shvatit jer to bi značilo da je bog u pravu što uzima sve te živote....a ja se s tim pomirit ne mogu..... no možda nam svima preostaje samo moliti.... pa valjda ne tražimo previše.......

....... hmmmm, opet filozofiram, al neka morala sam, ljudi čujemo se, pusa......

by:atea


- 10:53 - Komentari (42) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Corporate identity, Corporate identities, corporate identity designers, corporate identity design, corporate identity logo.