male price o velikom svijetu

ponedjeljak, 09.07.2007.

Idemo na Velebit !!!

Dan I: Zavizan - Rossijeva koliba

Velebit, moja velika ljubav. Bila sam vec dosta puta na Velebitu, no najvise 2-3 dana u komadu. Oduvijek me zanimalo prijeci ga u komadu, polako, dio po dio.
Problem numero uno je bio pronaci ekipu koja je voljna zrtvovati veliki dio svog godisnjeg odmora za boravak na planini, a ne na moru, kao sto to vecina radi i preferira u ovo doba godine. Ustvari, dovoljna je jos jedna osoba uz mene, posto sama, osim na Sljeme, ne idem u brda. Imala sam tu srecu da sam uspjela zainteresirati jednog prijatelja a u jeku priprema sam nasla svoju drugu polovicu cerek, koja na svu srecu isto voli planinarenje, pa daljnja nagovaranja nisu bila potrebna cool.
Bilo je sa strane jos kandidata, no obicno kad mi netko odgovori u stilu: "vidjet cu", "razmislit cu", "dogovorit cemo se" i sl, vec znam gdje to vodi. Uzgred, nije mi nikad bilo jasno zasto je ljudima tesko dati konkretan odgovor, pa makar i negativan puknucu.
No, sad je to nebitno smijeh.

Vrijeme polaska smo odavna definirali, krecemo 16/06. Tura: Zavizan - Paklenica. Trajanje: 9 dana. Opskrba hranom je nemoguca a ruksaci preteski pa smo hranu za prva 4 dana nosili sa sobom, a za preostalih 5, stvari su nas cekale u Baskim Ostarijama. Trasa puta je bila zacrtana uglavnom po VPP-u. Najvaznije nam je bilo da svaku noc provedemo u sklonistu i da se imamo gdje opskrbiti vodom svaki dan. U medjuvremenu smo nasli i osobu koja je bila voljna prevesti nas do Zavizana, sto nam je bilo od neizmjerne koristi.

Prvobitni nacrt ture je bio: Zavizan - Alan - Kugina Kuca - Ravni dabar itd ... no dva tjedna prije polaska moj dragi (u nastavku: A cool) saznaje da mu je subota radna bang. Htjeli smo u svakom slucaju krenuti na isti dan pa odlucujemo da krecemo nakon njegova posla, pa zatim odradjujemo 2 lagana sata nocne ture do Rossijeve kolibe, gdje bi i prespavali.


Napokon je i dosao taj dan thumbup. Vazemo ruksake prije polaska. Decki nose 20 kg a ja "skromnijih" 19 rolleyes. Prestrasno nutnutsmijehsmijeh. Prije nego sto napustimo civilizaciju, stajemo na pivce u Sv. Jurju. Usput uzivamo u prekrasnom zalasku sunca.



Na Zavizan stizemo oko 21 sat. Kao i uvijek, docekuje nas prijateljska atmosfera i neka poznata lica. Na zalost, nije bilo Velebitske taj dan. Ekipa s biciklijade je sve popila party. Oko 22 sata napokon krecemo prema Premuzicki i nasem domu za tu noc.



Nakon 2 sata hodanja kroz grobnu tisinu, stizemo do Rossijeve kolibe. Tu vecer smo jedini gosti u njoj naughty. Nakon krace vecere lijezemo na tvrde lezajeve u iscekivanju slijedeceg dana i pocetka prave ture wave

- 14:21 - Komentari (4) - Isprintaj - #