subota, 18.04.2009.

Kul se ne postaje samotako

Inspirirana postom SŽ42.

Dragi veli da će doć do mene navečer. Iz nekog razloga (priča je već pomalo ishlapila) nije mogao doć u neko pristojno vrijeme ali, ako me pamćenje služi, tamo negdje poslije deset rekao je da će sad krenut il tak neš. I njega nema. I nema. I ne javlja se na mob. Zapravo, na čekanju sam. Znači nije mu niš. I ja odem spavat bijesna ko ris.

Ujutro odem na kavu on i dalje ne zove. Zvoni mob. Zove moja Naj da odem s njom i njenom sestrom u toplice. A bio je neradni dan i očekivala sam nekakvo druženje s Njim. Nakon malo razmišljanja rekoh ko ga šiša idem se ja zaintit. Idemo u toplice! Oko pol dva kad smo stizali nazvao me. Odlučila sam se ne javiti. I tako je on zvao još jedno pet puta dok sam se ja kupala, s vremenom navraćala da pogledam jel zvao i samozadovoljno se tapšala kak sam kul.

Image Hosted by ImageShack.us


Nakon jedno četiri sata mi smo izlazili iz toplica a meni je došla poruka: Kaj se ljutiš, zaspo sam obučen s mobom u džepu i četiri i pol sata "razgovarao" s *firma u kojoj radi* dok me nije probudio vibro da mi je bat prazna. Zvuči totalno loše, al znala sam da je istina. Nazvala sam ga i rekla da sam bila u toplicama i da nisam vidla pozive, da mi je mob bio u ormariću. On je rekao da me čekao pred kućom u autu i u birtiji na mom kvartu. Koji lik, ko da nije pet dana u tjednu kod mene pa nije mogao pozvonit i čekat me u mojoj sobi rolleyes. I sad on ide doma jer njemu se ne da čekat da ja sad još dođem. I još sam ja ponudila neku verziju da dođem do njega, jer me lupila grižnja - on nije znao da sam ignorirala pozive al ja sam znala i nekul kakva jesam to me kopkalo. Nismo se uspjeli dogovorit. Prefina večera na koju smo otišle i koja je trebala bit šećer na kraju namakanja, prisjela mi je. Grizlo me i gotovo, ma da su mi Naj, njena sestra i šogor govorili da ne budem luda.

Na kraju se vratio kod mene. I izgrlili smo se i mazili se cijelu večer. Kul akcija je propala. Ali primirje je bio puno bolji osjećaj cerek

Ciao!

- 15:23 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna