petak, 07.11.2008.

Pik pak za mene!

Boomp3.com

Danas par minuta prije podneva, napokon je zasjao taj redni broj sedam u mom indeksu. Agonija se završila. Šest tjedana živciranja. Nevjerice. Svega.

Prazna ploča. Feniks koji se izdigao iz pepela. Tako se nekako osjećam. Ne mogu reći da sam skačem od radosti. Čak niti da mi se kamen pao sa srca. Niti jedna emocija u meni trenutno nema mjesta.

Čovjek kojem sam 26.9. ispričala svoju situaciju o gubitku studija i koji mi je rekao otprilike Napišite molbu, nemate šanse al tko zna možda se dogodi čudo, danas je promijenio ploču. Danas je bio borac za studentska prava, moralist koji uvijek ide u korist studenata i koji se sažalio nada mnom jadnom. Kao, ne bi oni nikad takvu studenticu lišili prava studiranja zbog jednog izbornog predmeta. Samo ti dalje, u boj u boj i ostali bojni poklici podrške.

Što reći na kraju….


Vivat et res publica,
Et qui illam regit,
vivat nostra civitas,
maecenatum caritas,
quae nos hic protegit!

Živila nam država
i naš vladar blagi,
uz to neka još zaori:
Živili nam dobrotvori
ljubljeni i dragi!






- 14:52 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna