ponedjeljak, 22.09.2008.

Spamovi

Kao prvo, ne znam postoji li za to koji hrvatski izraz koji bi učinio sretnim našeg Junca. Moj rječnik ne raspolaže nečim takvim pa možda najbolje da potražiš u nekom rječniku koji će ti objasnit ako ti to slučajno radi probleme belj

Image Hosted by ImageShack.us
Znam da ću naći brdo supatnika na ovu temu ali moram se osvrnut. Imam par frendova koji mi pune inbox (Junac: pristiglu poštu). Većina njih šalje viceve i zajebancije i to mi je OK, ja i tako nemam mejl (Junac: e-poštu ili kako već) za puno korisnih stvari. Neki od tih s vremena na vrijeme pošalju razno smeće (možda bi to bio izraz za spam?). Dok neki s tim čak i pretjeruju, pa od pet ulaznih poruka tri ili četiri budu razne gluposti kao:

Razni lanci sreće – jedan od najgorih primjera! Đuro iz Teksasa nije proslijedio tu poruku deset prijatelja nego samo pet i odmah je dobio otkaz. Ma daj molim te! Kako itko u to više vjeruje

Molitva, slika od Isusa i slično – Nađe se tu lijepih misli ali mislim da to nije nikakav način za prakticiranje niti promoviranje svoje vjere. Osim toga, pošalješ gotovo svima u adresaru (Junac: kontakti) i zapravo ni ne razmišljaš ko uopće vjeruje od tih ljudi u Isusa. Definitivno mi nije primjereno. Tim više što ti isti ljudi minutu prije pošalju ove praznovjerne lance sreće.

Dalaj lamin test – to je počelo kružit onak dok sam ja bila u osnovnoj školi ako ne i prije. Postoje dva objašnjenja: il su ljudi mutavi, pa uspiju zaboravit i ne prepoznaju da su taj test već riješili ILI se nadaju nekom novom rezultatu ILI im je stvarno u životu predosadno

Slajdovi o prijateljstvu – divno, krasno, prekrasno! Naše prijateljstvo živi zauvijek, kako se mi volimo, nitko nije kao ja osim još sto ljudi na listi kojima je poslan isti mejl (Junac: e-pošta)

Pomoć za Rachel i ine – to isto kruži već otprije nove ere i te curice ak su preživjele sad već imaju pet banki i unučad. Al ljudi šalju ponovo i ponovo! (Da se razumijemo, drugo je ovo što potječe tu iz HR, vidi se ko je poslao i tako to)

Ako mi je što od tih bisera promaklo, nije bilo namjerno, slobodno navedite.
Eto. Po stoti put me izbacili iz takta pa sam pa sam podijelila s vama i sad sam ljuta ko i Junac

Nikad nekoga nisam ovoliko izreklamirala. Sva sreća da je stari uzeo laptop na hrvatskom, ne znam di bi inače uopće iskopala sve te hrvatske inačice.

Draga Mala Sanjice, kako sam postala kul mislim da ću malo reducirat stavljanje slika na blog tako da baš ne vičem na sve strane to sam jaaaa :) Znam da ćeš ti shvatiti kiss
Roćkas je prošao veselo, uz puno gemišta, pjesme i meni dragih ljudi

Pozdravljam drage stare blogiće i sve nove ljude koje je naslovnica dovukla na moj blog.
Ciao!

UPDATE 15:57
Zaboravila sam onaj zbog kojeg sam počela i pisati post
Izgladnjela djeca - Strašno! Istina je da te potrese do kosti ali onaj ko nije ovako zahvalan zbog onog što ima, neće to ni postati jer si mu ti poslao mejl (Junac: e-poštu) niti ćemo se svi čarobnim štapićem pretvoriti u bolje ljude rolleyes

- 15:09 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna