ponedjeljak, 26.05.2008.

Još jedan dugi vikend

Evo ima već dva tjedna kako se ja i moja Vero moda shopping bag sa punom opremom selimo od vrata do vrata od tuš kabine do tuš kabine. Snalazim se iskorištavajući ljudsku dobru volju. Kako moja mama kaže – nije odrasla s tuš kabinom pa joj je jedna kanta vode dosta a meni jedva dosta samo za tuširanje nut Nadam se samo da će završiti za tjedan dana, kako je planirano, da se neće još i odužiti!

U srijedu sam spavala kod dragog nakon dugo vremena. Tako da sam se malo družila sa njegovima doma, posjetili smo i drugu baku i dedu koji žive u blizini i tako. kao, navikavanje na moj budući potencijalni kraj U četvrtak popodne smo otišli na streljanu na već spominjanu lovačku kuću tam kod njega. Ja sa definitivnom odlukom da probam pucati te njihove golubove. Naravno, nije to ispalo baš tak lako kak sam si ja zamislila. Dragi mi je stavio praznu kutiju od metaka na livadu da počnemo od nepokretne mete. I namjesti ovak simo tamo, naciljaj i BUM! Kad me steplo, jedino što sam uspjela izustit bilo je U, jebote! …blago sam se iznenadila.
Ali budući da nisam pogodila nije dolazilo u obzir da odustanem, pa sam iz trećeg pokušaja pogodila, i iz četvrtog, a onda sam krenula na golubove. He he od tog sam brzo odustala, jer ne stignem ja s onom pušketinom ulovit nekaj kaj izleti ko metak u pitaj Boga kojem smjeru. Imam se vremena i to naučit zubo šta ljubav radi od čovjeka…
Faca mi je ubrzo natekla i dragi se već pripremio da ću sutra imati plavu šljivu a ja sam se pripremila kako ću pričat da me dečko tuče laze Ali to se brzo povuklo a ostao je ponos mog dragog na moju rasturenu kutiju.
Sve je završilo sa roštiljem, prefinim punjenim pljeskavicama, a kako sam tamo bila jedino žensko pa sam stalno po nekaj skakutala, dragi je u više navrata dobio primjedbu da šta čeka sa ženidbom cool Pala je i koja pjesma uz harmoniku i tamburicu ali na vrijeme smo se povukli doma.

Prekjučer sam bila na roštilju u Gračanima, kod kolegice Samanthe sa slovačkog. Nakon kaj smo se dobro napapali preselili smo se pred TV gledati onu strahotu od Eurosonga. Baš sam taj dan navratila kod Ribafisha i umirala od smijeha kad sam pročitala komentar na Ruse, čiji sam nastup vidjela u polufinalu:

Ali scena godine - Rusi donijeli tri metra leda, frajera koji izgleda kao hrvatski menadžer s violinom i nekog nikakvog Deenastog pederka da urla, pa ih stavili usred te šačice jada/leda dok oko njih cijelo vrijeme kao muha bez uha cirkulira i maše ručicama onaj vječni klizač-plavuša koji i dalje izgleda kao ugnjeteni afganistanski hrt.

I jedan gudi, drugi cvili a treći se ko debil vrti u krug, a ja sve čekam da potonu u vodu ko u Alan Fordu ili kroz stejdž u Tom i Džeriju!!!!!


…kad tamo, oni pobijede rofl (reže si vrat!)
Na roštilju su bile dvije ekipe (mi i frendovi od njenog dečka), koje nekako nisu baš kliknule tak da je zabava bila prilično blijeda. Znate već kak to ide, svako u svom filmu. Al Bože moj, družili smo se i kaj sad. Glavna faca je definitivno bio lijepi Neo

Image Hosted by ImageShack.us


Googlarije su pokazale da je do mene doveo izraz: hrvatska pjesma Udaje se ove noći mezimica tvoja. Otkud to eek

Sutra počinje pržiona. Navodno je i sad već koma, ali meni ne pada na pamet da prismrdim van kad ne trebam. Tako da možda mi topla voda i neće trebati. A i vi, bočicu u ruke, šeširiće na glavu i pazite preko ceste wink
Voli vas Assi
Ciao!

- 13:06 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna