utorak, 13.05.2008.

Kad s blogekipom krenem ja

Moje razbuđivanje jučer pratio je najgori zvuk. Zvuk šljakerske buke. I daleko od toga da su bili nepodnošljivi, nije u tome problem. Problem je u tome što je ta buka označavala današnje isključivanje plina. Na dvadeset dana. Dvadeset dana bez tople vode puknucu

A budući da ću posjediti dok čekam da neko od mojih blog-LIVE! frendića napiše nešto – predajem se i prva pišem svoje dojmove.

Image Hosted by ImageShack.us


... ljudi se požalili, skinuto, pa ko je vidio - vidio je....

Napokon se dogodila toliko planirana - željena – sanjana blogpiva sretan
I uspjelo nas doć pet! Kenya, Aibreann (više ne piše, bar ne di je prije pisala), Junac, Vrag s licem anđela i ja.
Dok smo mi žene sve došle relativno na vrijeme, Junac nam je kao pravi gospodin kasnio oko 45 minuta. Da ga se zamijeti, ne zubo

Važna pitanja naših razgovora bili su faxovi, škole, izlasci, i naravno, drugi blogeri (nema kaj i koga – da ste bili znali bi, a kaj vam ja mogu belj ). U jednom trenu neki alternativko čupavi doleti do stola, primi stolac i pita jel slobodno. Ja sam još ono dvoumila jer sam mislila da možda Amber još dođe, al rekoh Ma slobodno! Kad ono frajer dovuče još jednog frenda i uvaljaju se oni nama za stol! I oni bi se s nama družili! Ma debilčeki neki. Sva sreća za razliku od nekih imala sam više autoriteta pa su našli vrata dead
Idući posjetitelj bio je mnogo ugodniji. Mexikanac, koji je došao do nas nažicat pljugu. Bio je sa starim, koji je profesor na mom faxu i zbog njega nije mogao s nama van. Ali Aibreann i ja smo se i tamo dovoljno s njim napričale, a ostavile smo mu i podatke pa tko zna, možda se frajer još i javi.

Oko 23h Vrag s licem anđela nas je iznevjerila i otišla doma, a mi smo nastavili put Thalije, o kojoj sam se toliko naslušala u Kenyjinim postovima. Kad smo došli bila je gotovo potpuno prazna, ali dok smo mi popili pivo i malo počagali došli su ljudi, a među njima moji slovakisti. Došli su Dario i Nina, poznati već iz neke druge priče, s tim da je Dario ovaj put bio s curom. A došla su i dva Darijeva frenda. Pomutnja je ubrzo nastala, nekakve zavrzlame sa svih strana ovaj bi ovog, ova ovog…i za čas dva „para“ se stvorila: Kenya i jedan Darijev frend i moja Nina i drugi Darijev frend. Poduzetni mladi ljudi, nema šta smijeh

Juncu, Aibreann i meni je preostala čagica u troje, uz povremena Kenyjijina priključivanja. Obično smo u tim trenucima Junac i ja imali neke solo točke koje su vjerojatno izgledale ko veliki blam umjesto plesa dok sam se ja zabijala u ljude i stajala im na prste fino

Petra je otišla nešto prije 4 na tramvaj a nismo ni mi puno duže ostali. Dario i njegova cura, te Ninin brijač su već ranije otišli, draga Kenya i njen golub su nastavili na svoju stranu, a Nina, Junac i ja na klopu u McPicek. Nina je odmah zbrisala, a Junac i ja smo doručkovali i čavrljali neam pojma o čemu (Junac?).

Taman kad su nas naše mlade nogice dovukle do Draškovićeve stizala je jedanaestica tako da je meni preostalo da nabicim lagani šprint, koji mi se činio najlakši u životu – ko da bi mogla tako do doma. Drukčije se pokazalo na busu u 5.10 na koji sam stigla. Zadrijemala sam, a da se dragi ZETovac nije vozio tako bijesno kako se vozio, možda bi i prespavala stanicu.

Šetala sam prema kući dok je svitalo a ja sam se prisjećala davnih ranih dolazaka doma i razmišljala kad sam se opće u Zg zadnji put vratila ovako rano. Ono, bez ikakvih rođendana, dočeka i to? Da, bilo je fenomenalno. Nadam se da do idućeg puta nećemo toliko čekati. I da će nam se pridružiti više njih koji su ovaj puta nedostajali (Gladden cerek)

E za kraj imam anketicu, moja draga Kenya i ja se nešto raspravljale.
Svima dobro poznati smajlić rofl
si a) reže vrat
b) valja se od smijeha

Hvala na sudjelovanju! sretan
Pusa od Assi
Ciao!

I IGROM SLUČAJA.... sjetih se da baš danas, kad pišem o ovom mom prvom blog susretu, obilježavam i prvi rođendan mog bloga cerek Točno se sjećam da je bio jednako sunčan dan kao danas. Nekako se ipak čini tako daleko... Kao da sam tu bar tri

- 10:39 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna