petak, 11.04.2008.

Trenutno stanje

Fact one
Još je tjedan dana do Slovačke party

Fact two
Na dan odlaska (krećemo u 23h) pišem kolokvij. U 18.30. Pas masters! I nemojte mi prodavat onu da ću to lijepo riješiti pa ću ić bez brige.

Fact three
Kenya je napravila totalni nered. Poslavši privatnu poruku na Faceu koja je bila upućena pol blogosfere. Nastalo je ispitivanje ko je tko i sad već imamo našu supersecret grupu. Totalno sam se navukla na brbljanje tih ljudi. Jučer dođem doma totalno gladna i prvih pol sata naravno utrošim gledajući šta ima novo gore lud Grozota! Umjesto da se odem najest ko čovjek. Al fakat mi je super. I nadam se da će stvarno doć dan kad će nas bar određen broj otić na jednu grupnu pivu. Dvije. Deset nut
Otud svi ovi neznanci u mojim komentarima smijeh

Fact four
Loša vijest. Pala sam kolokvij.
Kolokvij ima tri dijela: diktat, gramatika i prijevod. Posljednji je i najgori, ugl ako si njega prošao, prošo si. I izvukla ja prijevod. Dovoljan je dovoljan. Nego se zeznem sa gramatikom i to JER SAM PISALA U KRIVOM LICU!!
No comment….

Fact five
U subotu bi trebala na neku pijanku.
Naime, nisam jedina koja prijateljuje s ljudima s neta. Maja, frendica iz srednje je na my spaceu upoznala Amera. Kaže on dolazi u Hrvatsku, tata mu tu radi i on će tu studirat.
I stvarno on došao, oni se našli i sad preko nje upoznaje ljude jer ne zna nikoga.
U međuvremenu se spetljao sa našom drugom kolegicom iz srednje. Što ne znam kolko je pametno, budući da će on otić u Dubrovnik. I budući da nema neko svoje društvo čovjek organizira druženje (za Majine frendove) kod sebe doma.

Fact six
Starci su bili na moru. I nestalo wc papira u kući. Kako to uvijek oni kupuju kad idu u „veliku“ nabavu, ja sam samo napomenula staroj ko i obično. Kad su došli doma i donijeli stanoviti papir, mamina mama (ne znajući to) je još jednom napomenula da nema wc papira.
I onda stara meni prigovara jer je njoj mama prigovarala (!) a ja sam jednostavno mogla kupit wc papir kad sam išla u dućan.
No comment…
I da, baki je 88 godina, mami trideset manje.

Fact seven
Jučer sam išla u Turbo limach. Mlađoj nećakinji je sutra četvrti rođendan. Totalna ludnica. Kad uđem unutra skoro sam ko one, i sebi i njima bi kupila cijeli dućan dead
Dobile su rozi komplet – šos i majica s Jagodicom Bobicom, ponija i lak za nokte. Ja sam se morala zadovoljit s Unom. Ne Fiatom (Junac belj )

Fact eight
Imam sto korisnijih stvari koje bi morala radit. Pa odoh.
Ciao! …voli vas Assi

Za one koji ne znaju, Amber is back!

- 14:23 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna