četvrtak, 06.03.2008.

Kome zvono zvoni?

Evo jedan zanimljiv tematski post... Ne vjerujem da puno ljudi baš čita časopis Reader's Digest pa će vam ovo istraživanje iz broja koji je izašao u kolovozu sigurno biti zanimljivo.

Image Hosted by ImageShack.us



Novinari RD-a su ostavili trideset mobitela u trideset i dva grada diljem svijeta da bi proveli istraživanje o tome koliko će ih biti vraćeno.Uputa svim novinarskim ekipama bila je "ne prilaziti i ne ulaziti u raspravu". Pravilo je također bilo da 24 sata nakon nestanka mobitel smatraju otuđen. I evo par zanimljivih priča.

Dok u Buenos Airesu pazikuća Marcelo Elias odmah odgovara na poziv ostavljenog mobitela i potvrđuje da ga je našao, u Sohou (London) mladić u kasnim dvadesetima hraneći golubove uoči mobitel, čeka da prođe grupa japanskih turista, dograbi telefon i žurno krene prema krcatoj ulici Oxford.

Bogatstvo nije jamstvo za poštenje. U Zagrebu je skupo odjevena žena srednjih godina, ne zastavši, podigla mobitel s klupe na trešnjevačkoj tržnici, isključila ga, stavila u torbicu i produžila ubrzanim korakom, dok je mlada Brazilka koja je izgledala gotovo kao beskućnica, a sa sobom je vodila troje djece vratila mobitel. "Možda nisam bogata", rekla je, "ali moja djeca moraju znati vrijednost poštenja." No comm thumbup

Svuda diljem svijeta najčešći razlog za vraćanje mobitela bio je što je nalaznik prije izgubio nešto, pa nije želio da netko drugi proživljava isto što i on/ona. Ironija je, da je istraživanje pokazalo kako se ne može vjerovati čovjeku u uniformi. Čak šest čuvara u trgovačkim centrima diljem svijeta uzelo je mobitel i nije ga vratilo.

U mnogim zemljama ljudi su rekli kako smatraju da bi se mladi ponašali lošije nego stariji. U Amsterdamu jedan je mladi Nizozemac, star desetak godina, molio svoje roditelje da mu dopuste zadržati telefon. Činilo se da se dvoume, ali kad je poljubio mamu u obraz i nasmiješio se, popustili su mu. Na žalost, slično je postupio i otac zagrebačkog tinejdžera: iako se sin javio na poziv i rekao da će pričekati vlasnika, otac mu je rekao da "ne bude lud" i pozvao ga u auto kojim su otišli s parkirališta trgovačkog centra! headbang

Globalno, vraćeno je 654 mobitela, što je 68 posto. Vjerovali ili ne, na prvom mjestu je Ljubljana, sa 29 vraćenih mobitela. Što mislite, koliko ih je vraćenih u našoj metropoli i na kojem se mjestu nalazimo?


Hvala vam na čestitkama. Ja sam imala dva lijepa vikenda za napuniti baterije. Onaj dvadeset drugog sam oba dana išla u Maximir, bez kaputa, uživati u suncu i prirodi i bilo je stvarno predivno! To me preporodilo, jedva sam dočekala neko ljepše vrijeme a ovo je bilo kao naruđeno od svih studenata kojima su završili rokovi. Maximir je pun šafrana pjeva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



A ovaj vikend sam napokon otišla u najdražu Kukljicu. I sami znate koliko mi to znači... Dragi, mama i ja na tri dana. Uživancija, spavanje, klopanje, šetnja, kavica, cugica, a prije svega to što sam vidjela neke od mojih dragih dalmatinskih ljudi. Jooj.... morat ću brzo nazad! Vrijeme u nedjelju je bilo sunčano, čak sam u jednom trenu bila u kratkim rukamima pa evo vam par fotki da me malo bolje doživite

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nadam se da ste uživali cool

E da, i moram priznati da mi se Đusovo rješenje prošlog pitanja nekako najviše svidjelo, ima čovjek pravo sretan

Ciao!

- 17:00 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna