petak, 18.01.2008.

Krijanca

Dragi moji, danas ću vas upoznati sa meni jednom jako dragom udrugom thumbup

Image Hosted by ImageShack.us



Već ste duže vrijeme mogli u mojim linkovima naći ime Krijanca. To ime vezano je uz moj Ugljan, točnije uz moje drago mjesto Kukljica u kojem sam provela sva ljeta svog dosadašnjeg života.
Udrugu je prije godinu dana osnovalo troje mladih Kukljičana na čelu sa Ankicom Milić, u cilju poboljšanja društvenog života i životnih uvjeta mještana Kukljice, s posebnim naglaskom na djecu i mlade, afirmiranje mladih Kukljice i poticanje njihovog ostanka na otoku te promicanje očuvanja kulturne baštine i života na otoku.

S obzirom da je Kukljica, kao i mnoga mala otočka mjesta, zimi gotovo mrtva sa tek dvjestotinjak stanovnika, a njene je stanovnike teško potaknuti na bilo kakvu akciju, može se reći da aktivnim članovima Krijance nije bilo lako. Ali oni se ne daju. Ne samo tokom zimskih mjeseci, već ni tokom ljetnih. Tako sam, na primjer, ovoga ljeta sama imala priliku posvjedočiti volonterskom kampu koji su organizirali. Došli su mladi iz cijeloga svijeta, od Rusije, Koreje i tako dalje da bi čistili jednu malu Kukljicu! sretan Bili su zadovoljni što imaju smještaj, more i ekipu pa im nije bio problem provesti par sati skupljajući smeće po plaži. Što kad pogledate i nije problem. Ali kolko bi se mladih Hrvatske u to upustilo? hrvatska

Image Hosted by ImageShack.us



Općina Kukljica dodijelila je Krijanci prostor u prostorima stare ulje na besplatno korištenje do daljnjega. I to napreduje punom parom, marljivo se uređivalo te je unutrašnjost dovedena u red što se tiče čišćenja i farbanja, ali na red je došao namještaj s čijom su nabavom još u tekućoj fazi. Zato NEMOJTE BACATI NAMJEŠTAJ nego ga donirajte Krijanci fino
U tom prostoru urediti će i knjižnicu, koja će biti prva u Kukljici i TEK (barem koliko je meni poznato) druga na otoku. Knjige su im još potrebnije nego namještaj, pa ako imate bilo kakve koje bi najradije bacili u vatru koliko ih dugo niste čitali, opet se sjetite Krijance (što bi na kraju ispalo: donacije u bilo kojem obliku su dobrodošle)

Što da vam više kažem? Oni se trude, napreduju iz dana u dan, surađuju i djeluju sa medijima i pokroviteljima kao što je Radio 057 ili T-mobile. I redovito objavljuju svoje glasilo Novitade (u kojima sam u zadnjem broju i sama sudjelovala sa svojom pričom o Alfiju cool ).

Mislim da sam vam dovoljno rekla. Oni koje zanima više slijede linkovi:

Krijanca - stranica udruge na kojoj možete skinuti i posljednji broj Novitada, pročitati više o tome što su napravili u zadnjih godinu dana

Forum - ulogirati se i brbljati s nama na forumu, usput redovito saznati što je novo u Krijanci, Klukljici i šire

Kukljica - ili saznati nešto više o samoj Kukljici, njenoj povijesti i svemu što ona nudi.

A mojim dragim Kukljičanima poručujem - Idemo dalje! dead

Ciao!

Draga Miss Strange, sretno sa natjecanjem ali trebala si se povesti za većinom jer rješenje je ČETVORA vrata. Radi se o brojnom pridjevu koji se uz pluraliu tantum upotrebljava u množini tj. dvoja, troja, četvora vrata. Bar si nešto naučila sretan A kaj se poslovice tiče, i meni ju je tata govori, samo u hrvatskoj verziji

- 13:07 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna