subota, 13.10.2007.

Čiji je prvi korak?

Hej blogići!

Pa kak ste mi? Dobro, nadam se. Kak sam ja? Pa dobro. OK. Neutralno. Malo su me doduše splašili neki ispiti koji me čekaju u drugom mjesecu, tim više kaj sad nisam više ponavljač nego mi je sve što slušam novo. Al ima ljudi koji su u goroj situaciji nego ja, tako da se ne smijem previše žaliti.

Moja zaluđenost blogosferom dobila je novu dimenziju. Jučer sam sanjala blogericu, koju znam samo po slici iz profila, Principessinu. mislim ja inače imam lude snove, sjećam se samo da je druga osoba bio princ William (lud ) za kojeg se na kraju ispostavilo da nije pravi princ William…ma..


Image Hosted by ImageShack.us


Pripremam jedan post za kraj mjeseca (ne očekujte ništa spektakularno) ali me uglavnom asocirao na jednu temu, budući da mi se sviđa čitat tuđe stavove i drago mi je da tako aktivno sudjelujete, bolji ste od parlaonice wink Nadam se da je i vama to zanimljivo?

O ovom sam se prvi put zamislila kad smo poveli tu temu na talijanskom u školi stranih jezika. Tema je „kad cure ulete dečku“. Meni je to bilo sasvim normalno dok nisam shvatila da od nas desetak u grupi jedino meni to nije problem. Sve druge cure imale su stavove da je to muški posao, da on mora napravit taj potez, da on treba biti zavodnik. Image Hosted by ImageShack.us

Meni je to skroz bezveze. Ne kužim jel to u pitanju neki feminizam, konzervatizam ili kaj? Pa živimo u 21. stoljeću. Dečki i tak danas nisu što su nekad bili, totalno su nepoduzetni i sve im je svejedno. I zakaj si ja onda ne bih probala zgrabit nekog frajera ak mi se sviđa? Na kraju krajeva, nemam kaj izgubit. Dostojanstvo? Ma molim te! Mene to uopće ne pere. I da mi ne upali, najvjerojatnije lika u životu više neću vidjet.
Da se razumijemo, u svemu tome treba imat mjeru, i ne mislim da bi žene trebale isključivo ulijetat frajerima al mislim da to apsolutno ne bi trebao biti neki tabu.
Jeste li vi možda jedne od onih što se radije zadržavaju na jedva primjetnom migu? Ili opće ne fermate frajere nego kad on uleti vama gledate jel valja šta ili ne?

Jedino što meni ima smisla, radi čega bi možda odustala od prvog koraka, je to što onda više ne bi bilo one napetosti, on bi znao da me može imati i više mu ne bi bila špica. Al meni je srećom upalilo. I traje i danas. A da nisam ja krenula, ništa od toga ne bi bilo…

Ciao!

- 12:26 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna