srijeda, 10.10.2007.

Majčinstvo

Šmrkavost još traje. Na faxu je još zbrka. Propao mi je slobodan ponedjeljak, jedino dobro što je bilo u mom rasporedu. Luki me jučer zbedirala sa svojim komentarom (ne okrivljujem te, nisi znala). Fali mi njegova dlaka. Onaj osjećaj kad ga podragam. To sam jučer osjetila prvi put. Taman kad sam pomislila da sam sve to dobro podnijela...
A moj laptop je doživio valjda neki tehnološki šok koji se zove ovako nekako „Ne mogu vjerovat da sam na odmoru/da sam toliko ugašen/da me napokon malo poštedjela“ ili nešto slično.

Ukratko. Ali nisam o tome danas htjela pisati.

I da sve u životu posložim, nisam sigurna da bih odlučila biti majka. Možda bih onda usvojila dijete, jer ako bih se već odlučila za odgajanje nekog bića, htjela bih pritom pomoći
Sandra (25)


Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Htjela sam s vama prokomentirati ovaj članak nađen na stranicama Jutarnjeg.

Svaka žena ne želi, naime, biti majka. I ne znam, uopće, otkud bih s diskusijom počela. OK, kao prvo, otkad je to priča za novine? Kakva je tu medijska pozornost potrebna? To je fakin stvar osobnog izbora!
Naša zemlja, a ni svijet, ne pati od mogućnosti da će ljudi izumrijeti. Još su uvijek svugdje u većini žene kojima se prije ili kasnije javlja majčinski nagon. Zašto onda neke žene jednostavno ne bi izabrale da ne žele roditi? To je njihovo tijelo. Ova je žena čak rekla, da bi jednog dana možda prije usvojila dijete. Pa svi znamo koliko djece bez roditelja ima u svijetu! (zapravo, nismo ni svjesni koliko)
Svijet se toliko boji žena karijeristica. Ma njih je još uvijek toliko neznatan broj da kao da uopće ne postoje. Ne moraju se svi vidjet, kako je Sandra iz priče rekla, kako jure za tim klincima, kako su stavile karijere na led, život na led... . Jer, u neku ruku, činjenica je da se to događa kada postaneš majka. Oni su prioritet i zato je majčinstvo – majčinstvo. Sandra to čak ne čini radi karijere. Jer kaže, i da sve dođe na svoje mjesto, ne bi se odlučila za majčinstvo. Ne vidi se u toj ulozi. I meni je to OK.

Ja svakako jednog dana želim postat majka. To je MOJ izbor. Ne želim bit doma i čuvat kuću. Želim zarađivati svoje novce. Ali isto tako želim da mi obitelj bude prije svega. Želim se posvetiti odgoju svoje djece.

Free Image Hosting at allyoucanupload.comOsoba za koju stvarno razumijem da to nikad neće shvatiti ni prihvatiti, je njena majka. Vjerujem da joj teško pada stav njene kćeri. Nije to lako sigurno, kada kćer donese odluku da vam nikada neće dati unuke. Sigurna sam, da bi i meni bilo neshvatljivo da mi jednog dana kćer dođe s tom izjavom iako vama upravo pišem ovaj tekst. Možda se i pita, je li ona tome kriva, je li pogriješila? Ali nije, Sandra nije nenormalna što to ne želi. To je njena odluka. Ona je takva. Kao što je netko gay, i takav je, iako je to neprihvaćeno u društvu.

Zapravo me najviše fascinira njen dečko koji je to prihvatio iako sam želi djecu. Prema tome ne znam kakav bi stav donijela. Je li to ljubav, ako je on spreman nikada ne imati djecu da bi proveo život s njom? Ili možda ne planira biti s njom dugoročno, pa se ne zamara s tim nego će si s vremenom nać drugu žensku koja je spremna biti majka? Ili mislite da mu to stvarno nije toliko bitno? Ja mislim da ta veza ne može izdržat, čim on ima te nagone da jedan dan bude roditelj.

Ljude koji nemaju djecu se žali, umjesto da ih se gleda kao ljude koji su odabrali pozitivnu i razumljivu alternativu
Maier


Kako ih vi gledate?

Puno pozdrava od vaše Assillette… a sad u obilazak yes

Ciao!

PS: može mi neko reć kak da ubacim fotku u tekst, recimo da bude u sredini teksta a ne ovak izvan svega? Možete na mejl, ak hoćete! Tnx

- 20:20 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna