srijeda, 03.10.2007.

Kolege slovakisti

Baš sam dobre volje. Nekako, ovakve volje nisam već dugo bila. Kolko god me živcira malo ovaj početak faxa, kako to već ide, razveselio me reunion sa mojim kolegama. Jučer sam se družila s mojim kolegom talijanistom s kojim dogovaranja oko učenja uvijek uspješno završe, o čemu sam već pisala ovdje. S njim nerijetko sate potrošim, krenemo s kavom i uredno prijeđemo na koje pivo party

A danas sam se vidjela sa mojim slovakistima. Nas vam je inače samo trinaest na godini. Prvo sam kavu popila sa Senkom, koja mi je bila najdraža kolegica na prvoj godini (razlog je bio i što smo zajedno slušale i tal i slov), ali ona je odustala i Dijanom, koja mi je aktualno najdraža kolegica. Evo, ovo smo Dijana i ja u Slovačkoj na terenskoj u četvrtom mj:

Image Hosted by ImageShack.us


Nakon kave smo otišle pogledat rasporede na fax pa sam kavu popila sa druge tri kolegice slovakistice, Ivanom, Zrinkom i Ninom. Od nas trinaest, tri se curke malo drže posebno, a nas deset je ekipa. Od nas deset, jedino Zrinka nije išla na terensku u Slovačku, pa evo, osjećam potrebu da vam ostale predstavim u par slika:

Prvo naša dva mušketira, Pjer i Dario:

Image Hosted by ImageShack.us


Pjer i ja:

Image Hosted by ImageShack.us


Pa slijede žene

Samantha, Nina, Dijana, Ivana i ja u busu

Image Hosted by ImageShack.us


Viki

Image Hosted by ImageShack.us


Ja, Ana, Ivana, Dijana i Nina – izlazak

Image Hosted by ImageShack.us


„Lost“ u izvedbi Ane, Ivane i Samanthe

Image Hosted by ImageShack.us


Poziranje na mostu – Ana, Irena (jedina od odvojenih curki koja je išla), Dijana, Nina, Samantha i Ivana

Image Hosted by ImageShack.us


Blažen među ženama – ja, Dijana, Dario, Ivana i Ana

Image Hosted by ImageShack.us


Money, money, money

Image Hosted by ImageShack.us


Povratak doma

Image Hosted by ImageShack.us



Aktivno se krećući iz kuće ovih dana, shvatila sam kako će biti teško posvetiti se ovom blogu i vama. Još pisanje ajde, al ne znam kad ću vas stići sve obići. A valjda budemo nekak wink

Još jedna novost je da je dragi po prvi put primijetio da je nešto previše tipkam po kompu. Čini mi se da se malo zapitao što mene tolko zabavlja gore, čak sam osjetila dozu ljubomore. I sad, ne znam kak da mu kažem kaj radim, a da ne otkrijem previše da ne dođe u napast da pregledava to što ja piskaram. Any suggestions?

A evo još jedne zanimljivosti:

Zanimljivost #3
Kad sam se prvi put ljubila “po pravo“, mislila sam da je cilj ljubiti se što duže bez prestanka. Bilo je to na maturalcu. I tako bi se ja i moj tadašnji dečkić ljubili toliko da su nas vilice i vratovi boljeli, a pluća ostala bez zraka ali nismo odustajali. Al onda bi ja došla u svoju sobu i sva ponosna objavila curama: “Ljubili smo se pol sata bez prestanka!“


Ciao!

UPDATE
Išla sam u posjete, pa po zastarjelim postovima vidim da i mnogi od vas očito pate od nedostatka vremena pjeva

- 16:03 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna