ponedjeljak, 10.09.2007.

U lovu na golubove

Uspjelo je! Pala je četvorka cool
Totalno sam zadovoljna jer ju realno nisam očekivala, budući da je žena u ljetnom roku davala četvorke ljudima koji su napisali sva pitanja točno, ali im je kao nešto falilo. A ja dva pitanja nisam uopće napisala, i dobila četiri…. YEY!

Jučer sam imala dan u prirodi. Cijeli dan izvan kuće… Nakon što sam kao što znate već najmanje 2 tjedna skoro cijelo vrijeme u svojoj sobi, kao učim.

Dragi se u slobodno vrijeme bavi pucanjem na glinene golubove. Jučer me prvi put vodio sa sobom na natjecanje na nekom brdu u Kustošiji. Kao prvo, to se uopće ne radi o glinenim golubovima nego o nekakvim predmetima veličine možda nešto veće od teniske loptice, oblika NLO-a i narančaste boje. Mislim od plastike. Navodno su to nekad bili glineni golubovi pa je naziv tako ostao.

Image Hosted by ImageShack.us


I ta natjecanja su izgleda prava narodna veselja, ako je suditi po ovom. Dobro, prosjek godina se ne vrti baš oko mojeg godišta, ali uz pravu ekipu, to uopće ne bi bilo bitno. Mogla bi tako svake nedjelje.
Došli smo tamo oko pol 12. Dečki su pucali dvije ture, prvo pojedinačno a onda za ekipu. Ja sam za to vrijeme gemištirala sa M., ženom od brata od mog dragog, koji je isto pucao.
Onda smo klopali, ćevape, odojak, krmenadle, gulaš – kako ko. Došli su i tamburaši, dečki su se bacili na belu a M. i ja smo sa jednim frajerom iz pucačke ekipe otišle na kavu.
M. je inače osoba ne samo bez dlake na jeziku, već i vrlo vulgarna i degutantna. Pa je tako i sad iskoristila priliku da se liku otvoreno upucava. Kao ja sam osoba od povjerenja. On je '70 godište, otac dvoje djece, a ona je od mene starija mjesec dana ali je supruga i majka trogodišnje djevojčice. Što ju ni malo ne jebe. Što je najgore, uvijek me dovede u tu situaciju da mi nekim stvarima koje ja uopće ne bih htjela vidjeti, ni znati, pokaže kako ona u mene ima povjerenja. Lik je inače super, zajebant, vidjelo se da mu je nugodno zbog nje ali joj jednostavno nije htio ostati dužan, pa su se cijelo vrijeme nešto prcali. Onda se i ja naravno moram uklopit u cijelu tu spiku, da ne bi ispalo… ne znam ono… Jednostavno, da se nisam kak-tak uklopila, on bi mi se stalno ispričavao, M. bi i dalje bila kakva je i situacija bi bila skroz glupa. I tak sam se ja smješkala dok je ona gledala ispod majice dal ima dlake na prsima, dok mu je govorila kak se samo voli češkati po guzici i pički i tako dalje. To vam je dovoljno da složite sliku.

Nakon nekih sat vremena on nas je vratio i otišao po pehar na drugu streljanu, jer su u subotu tamo osvojili prvo mjesto, i on pojedinačno prvo mjesto. U Kustošiji su bili drugi.

Zanimljivo je to. Dogovorila sam se sa M. da bi nas dečki mogli u utorak (sutra) odvest na trening da i mi to malo probamo… Fakat me zanima. A čisto sumnjam da se neću uskoro opet zaputiti i na koje natjecanje. Cuga, klopa i priroda, nije loše.

Jučer sam se preko MSN-a čula sa svojom cimericom iz Firenze, Tati. Ranije je otišla u Kostariku, pa zato nije došla u Hr. Pokazala sam joj one slike iz Varaždina, njoj se sve tak sviđa (dosta toga je vidjela na slikama, more, Plitvice, Trakoščan i sl. jer sam nosila prospekte u Firenzu), ona je sa svim očarana, jedva čeka da vidi Hrvatsku. Stvarno, kad ju čitam, pomislim da fakat ne cijenim dovoljno to sve oko sebe. Ma nek ona mene što prije posjeti, pa me možda nauči da to sve još više zavolim hrvatska

Ciao svima!

- 14:19 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna