četvrtak, 21.06.2007.

Volontiranje

Prvo da se pohvalim... položila sam jezične vježbe iz talijanskog što me napokon i službeno dovodi do 2. godine na Filozofskom fakultetu. cool

Potaknuta pozivom za nove volontere koji sam vidjela u novinama, danas ću napraviti jednu antireklamu udruzi za terapijsko jahanje Krila. Kao prvo svaka čast namjeri. Podržavam u potpunosti. Ali...

Provela sam tamo jedno (da ne pretjeram a mislim da je bilo i više) godinu i pol. Sistem volontiranja je prvo 50 sati volontiranja (bez nagrade, valjda da bi stekao znanja i vještine šta ja znam) a zatim za satove volontiranja ovisno o poslu koje si obavljao dobivao si satove jahanja. U svo vrijeme koje sam provela tamo, jednom sam sjela na konja. Doduše, ponekad su za to bili krivi meteorološki uvjeti (to ne zamjeram) al često su to bile izlike tipa, odlučili smo da se prije jahanja mora provesti neki test, treba provjerit instruktor čišćenje, sedlanje i neam pojma. A o "ljubaznosti" osoblja da ne pričam. Ponašanje kao da mi njima trebamo bit zahvalni što smo tamo. Ljubazne riječi, hvala ili nešto tako bile su rijetke u krilatom taboru. Jedino kad je hitno trebalo uletit za dežurstvo ili tako nešto.

Dovoljno vam govori da kad sam ja odlazila prije dvije godine, otišlo je i mnogo drugih ljudi. Posjetila sam Krila prije jedno 2 mjeseca. Tek
2-3 starih volontera sam našla među imenima. Cura koja je bila tamo rekla mi je da ih je 15. SPALI SU NA 15 VOLONTERA! Da više za volontere nema nagrada jer se oni sele u 7. mjesecu (naime, dobili su zemljište u Botincu od grada, za to je već stvarno bilo vrijeme). Sele se u sedmom mjesecu pa ljudi više ne mogu jahat. Ma daj molim te, koje su to fore?!

Znam da se svakom ne da s tim bavit, da nema tu prevelikog kruha ali to ne daje pravo za takvo ponašanje. Bez volontera takva udruga ne može funkcionirati, i trebalo bi ih se maksimalno cijeniti, jedino tako volonterstvo u Hrvatskoj može ojačati kao što je u svijetu.
Ovaj post nije pisan s ciljem da bude antireklama ma da je to neizbježno, nego da bude poticaj, kritika iz koje bi trebali izvuć najbolje.

Evo za kraj vam (pred)stavljam par Krilatih ljubimaca

Alf (smeđi) i Šumaš
Image Hosted by ImageShack.us

Amelie
Image Hosted by ImageShack.us

Rubin
Image Hosted by ImageShack.us

...i za kraj Arkašon, moja miljenica i zvijezda Novkovićevog zadnjeg spota
Image Hosted by ImageShack.us

Ciao!

UPDATE

Slika moje face danas kad sam došla s faxa (za Choco). Presmiješno/prebolesno, ha?
Image Hosted by ImageShack.us

- 19:15 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna