Ashley-hsm star
28.04.2009.

Ashley ponovno plavuša

Ashley se ponovno vratila u plavušu zbog slikanja par scena za njezin nadolazeći film They Came From Upstairs sa prijateljima Austin Butler i Carter Jenkins.


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




17:20 , Komentiraj | 20 | Print
25.04.2009.

Leaving the Hair Salon with her Mum

Ashley je viđena kako napušta frizerski salon sa svojom mamom 22.04. u srijedu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Imamo i slike njezinog photoshoota koji je odradila u Francuskoj.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Imamo i ......Guilty Pleasure Tracklisting ( jeeeeeeeeeeeee) :

1. Acting Out
2. It’s Alright, It’s OK
3. Masquerade
4. Overrated
5. Hot Mess
6. How Do You Love Someone
7. Tell Me Lies
8. What If
9. Erase & Rewind
10. Hair
11. Delete You
12. Me Without You
13. Crank It Up
14. Switch
15. I’m Back
16. Watcha Waiting For


Izašao je Ashleyn spot od pjesme Its Alright Its Ok. Nisam mogla naći video bolje kvalitete, ako nađem stavim, ali sada uživajte u ovome :



TO JE TO!!!


00:11 , Komentiraj | 17 | Print
21.04.2009.

Ashley Tisdale u Santa Monici

Ashley i njezin dobar prijatelj i direktor njenog videa , Scott Speer, viđeni su u Santa Monici 18.04. u subotu.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


12:20 , Komentiraj | 11 | Print
18.04.2009.

Ashley Tisdale - photoshoot

Izašle su slike iz novog Ashleyinog photoshoota. Slike su predivne, stavit ću vam ih da se uvjerite.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

22:41 , Komentiraj | 5 | Print
16.04.2009.

Ashley Tisdale news

Imamo kratki pregled spota Its Alright Its Ok koji traje 30 sekundi :



I par slikica od prelijepe Ashley.. take a look... :

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



22:09 , Komentiraj | 12 | Print
12.04.2009.

SRETAN USKRS

Sretan Uskrs svima. Uživajte u današnjem danu sa svojom obitelji i prijateljima.

Image Hosted by ImageShack.us
SRETAN USKRS
Ash



Ashley Tisdale
17:05 , Komentiraj | 22 | Print
04.04.2009.

Guilty Pleasure Photoshoot

Izašle su nove slike od Ashley Tisdale. Ona je odradila photoshoot za Guilty Pleasure i slike su prelijepe i nevjerovatne. Stavit ću vam ih !!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Evo i kratkog intervjua koji je Ashley napravila sa Seventeen gdje je govorila o boji njezine kose, njenom novom albumu ‘Guilty Pleasure‘, njezinim novim videima i pjesmama! Evo intervjua :


17: Koliko ti se sviđa nova boja kose?

Ashley: Volim je! Ovo je moja prava boja kose, kako izlazi moj novi album tako se moja kosa vraća u pravo stanje, sve je tamnija. Osjećam da to nosi odrasliju stranu mene.

17: Imaš li omiljene proizvode koje koristiš za svoju kosu?

Ashley: Koristim Kérastase Oléo-Relax kada završim sa tuširanjem. To štiti moju kosu. Zapravo već sam tako i prije radila sa kosom. To je spasonosno. Više ni ne ravnam kosu.

17: Jesi li inspirirana ostalim slavnim osobama, kako tvoj izgled se mijenja?

Ashley: Moj izgled je jako osobni izgled. Volim Pink, ali se ne oblačim baš kao ona. Muzika me nadahnjuje da budem ovakva. Muzika i odjeća inspiriraju jedan drugoga.

17: Prijeđimo malo na tvoj novi album. Što imaš reći o videu za pjesmu “It’s Alright, It’s OK.” ? Koja je predodžba za video?

Ashley: Adam Gregory glumio je mojeg bivšeg dečka koji me je varao. Na početku videa on se može vidjeti kako se vraća sa svoga puta. Party je kod njegove kuće i mi sve uništavamo i tamo su svi Brazilski muški modeli koje ja fotografiram i ostalo i puštam ih oko kuće. Onda smo mi i moj bend u bazenu na površini vode imali nastup. Pjesma je o nastavku i bijanju jakoga u toj situaciji. Snimanje videa bilo je jako zabavno.

17: Kakav je tvoj stil u videu?

Ashley: Tijekom izvođenja ja sam u bijelim trapericama, koje su malo uništene, nosim i visoke crne čizme i sivu majicu. Imam oko pet različitih outfita u videu.

17: Dali imaš omiljenu pjesmu na albumu?

Ashley: Napisala sam pjesmu zajedno sa Kara DioGuardi koja se zove “What If” i stvarno je prelijepa pjesma. To je kao rock balada. Ima puno gitara i bubnjeva. Evo malo riječi iz pjesme : “What if I need you, would you try to save me.” Kind of like when you’re in a fight, and the other person is trying to quit on you, and you’re trying to save it, and keep it alive. Stvarno je prekrasna pjesma.

17: Što ste ti i tvoji prijatelji radili zanimljivo za vikend kada nisi zaposlena ?

Ashley: Mi volimo ići na večeru i pogledati film. Uvijek idemo kod nekoga od nas i pogledamo film. Uvijek smo užurbani, pa se volimo odmoriti. Ići u kupovinu, urediti nokte.

19:07 , Komentiraj | 24 | Print
02.04.2009.

Awards

Evo slikice od Ashley koja je bila na Kids Choice Awards 2009.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Ashley je sada u Londonu da napravi nešto raniju promociju za njen nadolazeći album Guilty Pleasure.
22:05 , Komentiraj | 4 | Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Lipanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (5)
Srpanj 2010 (4)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (6)
Travanj 2010 (16)
Ožujak 2010 (4)
Veljača 2010 (7)
Siječanj 2010 (15)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (8)
Kolovoz 2009 (7)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (11)
Svibanj 2009 (6)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (2)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Na ovome blogu pronači ćete sve novosti o Ashley Tisdale , mladoj talentiranoj glumici i pjevačici. Novosti će biti pisane kada stignem- ne znam dali ću često pisati. Molim bez vrijeđanja. Hvala. Uživajte !!

Linkovi
MOJI LINKOVI ( blogove valja posjetiti) :


MOJA DVA BLOGA :

oth-source

source about zac

Current projects



Phineas and Ferb



Puerco Espin



Blondie Girl Productions




Sharpay's Fabulous Adventure



Hellcats


Credits
MissSmile. | tinnadz.