linkovi i tekstovi lijepih pjesama.....



Image and video hosting by TinyPic



Dnevnik.hr

object width="300" height="80">

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN ;)

nesto o meni.......

SSquare
AAwesome
RRich
AAmazing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Free Web Counter
Free Web Counter

IME: Sara ( prijatelji me zov ary, sarić, sera ( tak me samo Matija zove,a i drugi dečki iz bivšeg raz...jer ih je on to naučil..jaj..ne znam zkj sera??)
PREZIME:nije važno ( heh... )
ADRESA: Frkanovec
ŠKOLA,RAZRED I ZANIMANJE: ETŠ, 1.c.,ekonomist
LJUBAV:hm...uj kaj sam tajanstvena...hehe...
NICK NA CHATU:: arynella i sara_blue
SKYPE:sara_blue2
MSN: saara.novak@hotmail.com
HOBY: nogomet,životinje (obožavam ih) hrvatska
GLAZBA: slušam sve pomalo,najviše strano i domaće.... nekad sam slušala narodno,ali sad više ne.... pjeva
domaće: Lana Jurčević, Luka Nižetić,Toše Proeski ( Anđele, nedostaješ nam!! ),Antonija Šola,E.T...
strano: Rihanna,Eamon,Nelly....
FILMOVI: volim komedije, ljubavne filmove... svakakve...najbolji filmovi su mi: Umjetna inteligencija,Samo nebo zna,Prljavi ples 1. i 2., Honey ( to je suuuper film, tko nije gledao neka obavezno pogleda)
PODACI O OBITELJI: imam dvije sestre,Manuela i Melanija.
Manuela ima 25 godina,živi u Švicarskoj sa svojim zaručnikom.... vjenčanje je 2.8.2008.
Melanija ima 29,živi u Zagrebu...
zabavne su,vole se šaliti (kao i ja) zujo
VOLIM: životinje (posebno mačke,imam ih 3), obitelj,prijatelje, šaliti se, iskrene i zabavne ljude,pjevati,plesati,nogomet...........
NE VOLIM: sebične dvolične osobe,zmije.... namcorcry
FRENDICE:
Snježana: Best frendica.... išla je sa mnom u osnovnu... a sad idemo u istu školu, ali ne i razred...cry ne znam kaj bih bez nje...
Marija: suuuuper osoba...sve najbolje.... također je išla sa mnom u osnovnu...a sad se na vidimo jer je ona ujutro u školi,a ja popodne...cry
Ivana P. : ona je fenomenalna.... kad bih počela o njoj govoriti ne bi bilo kraja....yes voli se zezati... iskrena je...
Ivana T. : idemo zajedno u razred... i za nju imam samo suuper riječi....yes obožava atletiku....
Santina: išle smo u istu školu prije.... a sad idemo u isti razred....
Anamarija: kad si u njezinoj blizini moraš se smijati.... voli zabavljati ljude... sretan
Nikolina A.: suuper osoba... voli se šaliti...sretansretan
Monika H. : na prvi pogled izgleda mirna osoba... ali.... sretan suuper je ona...
Nikolina Š. : cura iz mog sela... postale smo jako dobre frendice.... voli se šaliti... iskrena je... yes








slikice....


Monika H. i Lana


Monika H.,ja,Anamarija,Nikolina,Ivana P. i Ivana T.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Kaja i Anamarija

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Silvija i Kaja

Image Hosted by ImageShack.us

Frkanovčari

Image Hosted by ImageShack.us

Naši nogometaši (s lijeve strane... Renato,Marko,Dario,David,Antonio..u ležećem položaju....s lijeve strane... Dino,Vjeko i Nino)

Image Hosted by ImageShack.us

Naši nogometaši i nogometašice ( s lijeve strane... Merc,Nata,Prprek,ja,Nac,Nina,Seri,
Snješka,Vjeko,Ančika)

Image Hosted by ImageShack.us

uuu...ovo je sigurno boljelo...
nadali sam se kaj budu Snjeska i Mario ,poznatiji kao Seri, kaj budu to zadrzali za sebe... naravno,dok budu sami, a ne pred svima nama....hehe....znate na kaj mislim,ne???? (hehehe)

Image Hosted by ImageShack.us

Frkanovčari

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Manuel i Kevin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Manuel i Kim

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Manuel
...... Nismo se trebali sresti
one lijepe zimske noći,
nisam te trebala sresti
i upoznati tvoje plave oči.....
..... Nikad više ne prilazi mi
jer moje srce zbog tebe pati.....
..... ali ipak kad ti najteže bude i
kad osjetiš da te nešto boli....
....Ako hoćeš bar pomisli da
postoji biće koje te još VOLI......



.... ja sam kao leptir
svjetlost me privlači,
a sjaj u oku tvom vidim i u tami....
.... voli me, ljubi me,
ali pažljivo jer na mom srcu piše
"PAZI, LOMLJIVO!".....



.... Dok gledam dijamant kako vječno blista....
Pitam se zašto moja sudbina nije ista....
Al onda se sjetim kako imam tebe i
shvatim da dijamant imam kraj sebe.....



.... srela sam te kad nisam morala,
zavoljela kad nisam smijela....
Vjerovala u tvoju ljubav,
a ona nije postojala.....
Imala sam snage da te zavolim,
ali nemam da te zaboravim....



.... trenutak je dovoljan da se upoznamo....
.... trenutak je dovoljan da se zavolimo.....
.... trenutak može razoriti ono što može i
stvoriti.......



.... samo zaborav čini kraj, nikad vrijeme ili kilometri....
jer pokušati nekoga na silu zaboraviti
znači ga samo još više voljeti.....



..... Život je lanac bez kraja,
mnoge nas pogrešne spaja....
...velike tajne krijem u sebi.
često se pitam da li sam ikad
što značila tebi....



....OVAKAV JE BIO PLAN: da te volim jedan dan,
ali dan je vrijeme kratko...
a voljeti tebe baš je slatko....
ma bolje je meni bez tog plana....
...pa te volim svatog dana.....




bedzevi...

bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka

bedzevi.com,button,badges,priponke,Skini se!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ides!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Andjeo

bedzevi.com,button,badges,priponke,Bez silikona

bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemam decka i zaboli me zvecka

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ja bi se ljubila

utorak, 20.05.2008.

sjećanja.....

boook....
kak ste mi?? ja sam va suuuper....malo umorno jer je već kasnoo...ali nema veze..ipak ja odlučila napisati post....
mali izvještaj
U školi vam je suuper..počela sam ispravljati jedinice...već mi je i vrijeme....hehe...hm..kaj se još događa v školi?? aha... curke iz razreda su dobre volje pa se cijelo vrijeme šalimo....kaj ne druga klupa kraj zida???? hehehhehe....maturanti nam sutra odlazeee....ali mi ih nedamooo...ne,ne.... Silvija pogotovo nee.... danas sam morala iti v park ali zbog vremena nisam išla,nažalost....smrrrrrc.... još samo sutra i 4 dana smo doma...malo odmora od tee škole...
i to vam je too o školi....
u sub se spremam u monacoo....naravnooo....a kam bi ja drugam nego tam....nadam se kaj bu puno s mog raz....jedva čekam sub...

sigurno se pitate zakaj takav naslov....pa ja sam se malo prisjećala i tak... i odlučila sam vam napisati nekaj o mojoj završni v školi.....
imali smo završnu u školi i u inu....
u inu nam je bilo suuuper..plesali smoo i tak...a v školi pak smo samo plakali...


završnaaaa....

evo otprilike našeg programa...

Prijateljice
naša verzijaaa....

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije osam godina
u mome srcu draga slicica

Zajedno smo dečke gledale
zajedno po školi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke

Refren
Hej osmašice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svojoj školi odlazi

Djevojcice cure postale
a neke su se vec i zaljubile
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke

Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svojoj školi odlazi i
uvijek ćemo vas se sjećati...


Image Hosted by ImageShack.us


jaaaaaj..dok se tog sjetim...
to su cure iz 8.a. pjevale na završnoj...svi smo plakali...ko kišneeee godinee...sad kad bolje razmislim...jaaaa bi se opet vratila u osnovnu školu...ne znam zakaj...ali tamo mi je bilo punooooo ljepše.....bdw. sorry društvo iz 1.c. ali istina jee.... ja nebrem lagati...



a ovo sam ja napisala našem razredniku i čitala sam mu to....
pripremite se na suzee....

"Dragi naš razredniče....

Danas je došao kada ćemo mi, osmaši, otići iz ove škole i oprostiti se od nje, a i od Vas. Sada znamo da kad nismo učili i pisali zadaće, Vi ste bili tužni. Ali sjetite se one rečenice : ~ Nemojte se ljutiti na nas, jer mi smo ipak samo djeca! ~ Sad više nismo djeca, već mladi ljudi koji pomalo shvaćaju što život donosi. Rasli smo s Vama! Davali ste nam savjete, pravilno nas usmjeravali, kad smo učinili nešto dobro pohvalili biste nas, a kad bismo učinili nešto loše, vikali na nas, ali mi smo to zaslužili... Zbog Vas i Vaših savjeta mi ćemo biti bolji ljudi, zbog Vas ćemo prije svakog koraka razmisliti. Znate li zašto? Zato jer ste nas vi tako učili, zeto jer ste nam Vi tako govorili da u životu možemo nešto postići ako budemo učili. Znajte da će nam nedostajati Vaše šale, vaši savjeti, smijeh koji smo zajedno proživjeli, pa čak i Vaša vika. Znamo da sad kada ćemo okrenuti novu stranicu u svom životu, možemo se uvijek vratiti k Vama po savjet. Također želimo da znate da nam je žao što smo učinili neke ružne stvari. I zato Vas ovom prilikom molimo da nam oprostite, ako smo Vas bilo kojim postupkom ili bilo kojom riječi uvrijedili. Još želimo da znate kako ćemo Vas zauvijek nositi u svojim srcima i da ćemo Vas se sjećati sa osmijehom na licu kao našeg najvećeg savjetnika. I hvala Vam što ste bili uz nas kad smo Vas najviše trebali...

Vaš 8.c. "


Image Hosted by ImageShack.us


vam se sviđaaa?? mogla bi postati pisac..hehehehhe..šalim seeee...
jaaaj..da vam ispričam kak je to izgledalo dok sam ja čitala.... prije nego sam ja bila na redu za čitanje smo otpjevali jednu pjesmu koju je pjevao naš razrednik i dok su mu svi pljeskali i je počeo plakati... tad je krenuo s pozornice, a ja sam počela čitati...htio je pobjeći ali su ga zaustavili ostali učitelji... dok sam ja čitala...on je sjeo na pod i plakaooooo... koooo kišna godina...odmah su meni počele padati suze niz obraz i nisam vidla kaj moram čitati..( dobroo kaj sam taj dioo znala napamet...)

Image Hosted by ImageShack.us


evo vam sad pjesma koju smo pjevali....



naš razrednik je pjevaooo...a naši dečki su mu svirali.... bravoooo dečki..bili steeee suuper....a razrednik je to otpjevao fenomenalnoooooooo.....


Drugi način
Prođe ovaj dan

Od zore cu traziti plamenom da se budi
I tisuce vala da nacine ljudi
Onima sto ostaju ostavljam vlasi sijede
Sva podneva sa dosadom sve utorke i srijede

Hej, hej prode ovaj dan
Prode ovaj dan, dan kao san

I cekam iskre jutra plamenom da osvanu
I odjek svojih koraka u novome danu
A voljenoj cu reci ako jos za me mari
Da nisam vise onaj onaj dokoni stari


malooo o loveeee.....

heeeh..nebrem ja bez love u postu....hehe...taj post u kojem nema barem malo o love nije post...heh...
ja sam vam još uvijek slobodna...malo sam zaljubljena...ali je problem kaj ne znam u koga....heh...a kaj bum vee??? sombothy help!!!! ali budem ja to nekak rešila..... hehe..moram inače nebude dobro...

Image Hosted by ImageShack.us



Kaze se da je potrebna samo 1 min.
da bi se zapazila jedna posebna
osoba!
1 sat da bi je procijenili,
1 dan da bi je rado imali ili voljeli,
ali, da je potreban cijeli zivot da bi je opet zaboravili.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

hm..ovaj stih je istinit,tj. ja se slažem s njim....lako je nekog zavoljeti,ali teško ga je zaboraviti....tooo jakooooo dobro znam....mislim kaj se jako puno ljudi slaže s tim stihom....


22. svibnja 2008. godine


hm... odakle da počnem....mogla bi od početka,ne?? bila je neka malaaa feštica kod nas u Frkanovcu.. igrao se je nogomet... došli su nogometaši iz oaze 98 odigrati prijateljsku utakmicu s našim nogometašima....
Naši dečki su pobijedili.... bravoooo dečki....tak treba...pokažite im kaj znate....
čak smo i mi, cure, igrale protiv ovih iz oaze.... malo sam si nogu ozlijedila....ali je sad već puno bolje... hehe..pitam se zbog čega...kisshehehhehehehhehe.... mislim oni koji su bili tam znaju zbog čega mi je noga boljeee...heh...
kasnije nisam imala vremena misliti na bol....
sprijateljile smo se s dečkima iz oaze.... feštale smo s njima ostatak večeri...nekoji su se malo pljuskali....bdw. i ja sam mislila kaj bu mi jedna doletela... nam ve tu pred svima govorila zkj....ali sam mislila kaj bum takšu plusku dobila kaj bum do marsa letela....
bdw. idemo mi dalje s pričom..hm..gdje sam stala?? ahaa... kod fešte s dečkima iz oaze... čak smo si i zaplesali...iako ne znaju plesati...ali im je nekak išlo... prvo smo plesali vlaka a ona normalno... Nina je plesala s Matijom.... Snježana malo s Alenom malo s Deniom... a ja pa sam plesala s Emanuelom...zujo...hehehhe....išlo nam je nekak...mislim kasnije nam je išlo bolje...kisshehhehehhehehehhehehehehheh....
i taaak...nam vam sve detalje napisala...jer vjerujte mi ne želite ih znati....
stavila bum slike dok ih nabavim....ok-e??



to vam je sveee od meneee....budem ja još nadopunjavala post...Hvala svima koji mi komaju....
Pozzzam Jasminu,wavekissSilviju,mahkissAnčiku,mahkissNinu (grrrr)1 i 2kisswave, Moniku H. i N., kissmahSnježanu,mahkissDoriswavekiss,ekipu iz monaca wavei cijeli 1.cmah.....
poseban pozzz dečkima iz oaze, wavea jednome posebniji...wavemahkiss
pussssssam vaaaaaas...kiss
bay
:-))



| CoMeNtIrAj (56) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.