Carl :D

četvrtak, 20.03.2008.

O reality show-ovima !

Ovih dana ste MORALI primjetiti da na našim domaćim komercijalnim televizijama se prikazuju BB (po neznam koji put) i Farma ! Prvo da kažem kako u oba showa ima provala i gluposti na bacanje. BB polako propada, a Farma napreduje. Da, mora se priznati da je Farma bolje smišljena i organizirana, ali pogledajte u što su naše zvijezde pretvorile taj navodno "zabavni" reality show. Kao prvo tu nije ništa realno, drugo sve se pretvorilo u tračanje i spletkarenje i treće naše zvijezde su toliko plakale da su isprale suzama sve zabavno iz Farme.
Na webu Farme se mogu vidjeti komentari koji uglavnom govore nešto negativno o kandidatima i ostalom, ali ja vas sad pitam, što to nas goni da navečer, kad ima toliko filmova i neznam ni ja čega, gledamo kako kokoške ganjaju kokice, fejkeri pokazuju svoje dijelove samo da bi dobili pozornost.
To je jedna pojava koja se zove voajerizam. Voajerizam je na neki način bolest, potreba da gledaš i promatraš u nečiji život. Reality showovi su to dobro unovčili, tako što su iskoristili naše bolesne umove potjeravši vodu sebi na mlin. Ali idalje ih svi gledamo... Tko je vam najbolji :D :D :D

Image Hosted by ImageShack.us

20.03.2008. u 13:46 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (3)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga kofol !

Eto moj jedan mali blogic. Serem na njem, vi me dodjite citat i pratite kako ja serem, ako vam nesto smeta ili svidja od mojih sranja onda serite i vi u komentarima !

Evo me

tu saaam :D