Art-e-fucked

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Artefakt 
Artefakt, 2. mn. artefakata lat. (isp. ars + fakt, v.) umjetni proizvod (za razliku od prirodnog proizvoda), ljudskom rukom nacinjen predmet, rukotovorina

Art E Fucking 
Kaze Perica uciteljici:
- Napisao sam pesmu o seksu.
- Hm...Perice... ma dobro, da cujemo.
- Ustanem rano, idem u skolu, ucim, malo se igram, opet ucim, spavam i
sve tako...
- I dobro, a gde je tu seks? - pita uciteljica.
- Pesma se zove "Jebes takav zivot".


"Klasna borba u umetnosti... umetnicka borba protiv klasa." - Merkeke

 Art-E-Fuckaju
Blog.hr
Pseudo.Blog.hr
Neurotic.Blog.hr
Organizam.Blog.hr
agnes.Blog.hr
seizure.Blog.hr

 Art jE Faktnulo:
Free Site Counter




Hit Counter

 09.05.2005., ponedjeljak

Intermeco 1 ili The Sky Is Crying

Ja, ne umem da budem radostan.

Pijem, pisam, placem. Bez razloga. Samo se sve spusti, opet.

(mozda zato sto sam se vratio kuci? vratio se u ovaj svet)

Taksista koji, ne pitajuci, pojacava glasnocu kada na radiju cuje Zdravka Colica, i sa kojim se, u momentu dok se nalazim pred kucom, obilazim sa autobusom koji mi je pobegao a zbog kojeg sam i usao u taksi. Poljoprivredni sajam koji me obilazi zbog raka jetre bliznjih. Besmisao ucenja, zabavljanja, druzenja, pisanja. Samoubistvo samo kao kratkorocni odgovor i kratkorocno olaksanje. Dajte mi nesto jace, molim vas.

Muka u stomaku, idiotluk, tezina sveta koji nikako da odjebe sa mojih ramena. Ne pronalazak utocista nigde, apsolutno nigde.

Telo koje ne slusa. O, ljudi, o svete, o djebite. Deformisanost, groteska. Glava iz koje bih najradije da izbrisem sve. Bzzz.

Mutan pogled, lose pivo, tastatura koja se zaglavljuje. Nebo place, ponovo.

(a i recenice koje pisem, totalno glupe, fuj. fuuuuuj)

Kisa tapka, prodire u glavu, osmesi su retkost, snimljene emisije na video rekorderu gube na aktuelnosti, zagnjurivanje lica u sake, ostavljenost, nerazumevanje.. motivi te glupave vrste, razumete. Rascaravanje, rekao bi Maks Veber.

A kada se to desi, cuje se pucketajuci zvuk tela, intimna propast i emotivni corsokak, te bezizlaz. Putz. Putz. Poput onih kesa sa pucketajucim momentima kao razonoda za prste u vreme dokolice i kupovine novog aparata. Ups, gedzeta.

Nezelja nikoga cuti, videti, mrak. Uspeo sam da spavam neko vreme ovih dana, to je napredak, to je sreca. Blesava jurnjava konstrukcija u glavi, vrtlog, gejziri u stomaku. Old Faithful, uvek se vrati. Uvek taj osecaj.

- 19:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #