Armin i staklena pepeljara puna ugašenih psihofarmaka

nedjelja, 14.07.2013.

Serijal o seksi oblekici (uz lagane prerade)

ona je u lateks haljini pripijenoj uz tijelo. nakon razmišljanja odlučili smo se za mini. crna. boja škorpiona i thanatosa (freud je neizostavan). uvijek ga pronalazim. kad god se sretnem sa sobom. drvo kaučukovca na njoj. cijede se sokovi. počinje morfologija, nastaje njeno novo tijelo. njen nov oblik. kojeg ću proždrijeti prstima i srsima. do masnog tkiva.

ošišala se i ofarbala (skroz kratko, tridesete prošlog stoljeća). zapovjedio sam joj konsenzualno. oksimoronom. ne bih mogao da ona to ne želi. njena je strast moja zapovijed. strast je vlast. igre moći. u njoj se ljudi ogledaju. pravednost je korist jačeg veli trazimah. koje li ironije jednog sofista? nažalost, tvrdnja mu je ispravna.

kosu je namazala briljantinom. stavila je i naočale. crne, kvadratno stroge. želim je takvu strogu jebati. geometrijski naučiti predaji ( neka nitko ovdje ne ulazi ako ne zna geometriju). čitam spinozu i njegovu etiku izloženu geometrijskim redom. dakle mogu. piše da ljudske strasti nisu ništa drugo nego stanja trpljenja prouzročena nejasnim idejama. živjeti pod vlašću afekata najteže je robovanje. razum je jedini način izlaska iz tog robovanja. ali ja nisam razuman. nema izlaska iz vlastite kože. zatočen sam u mislima. nemoćan sam a igram se moći.

zapravo volim stroge žene. podsjećaju me na školu. na neznanje. na sokrata, koji kaže da je znanje isto što i vrlina. taj niz se nastavlja. bez vrlina sam. daleko od eudaimonie. blizak edipu i vječnoj priči koja me proganja. kada ću naučiti živjeti? koliko mi vremena treba za amor dei intellectualis? ljubav prema bogu u sebi. kada ću zavoljeti ono imanentno? ono što me čini. opet spinoza.

autoriteti su vodiči, kada nisi u stanju voditi sam. trebao bih živjeti barem hiljadu godina, ne bi li naučio biti. čovjek živi besramno malo. vjerujem u biblijske navode.

naočale imaju i drugu svrhu. jungovsku. mitologijsku. jebati ću kolektivno nesvjesno. ljudska polja. s naočalama – bolje će me osjetiti. i ona, i svijet koji nas oboje omeđuje. uznici smo svi redom.
ima samo jednu čarapu. nije samostojeća. spada. počinje nered. nelinearnost. negacija. pomalo i simbolika nematerijalnog. duhovnog i energetskog. takav bi trebao biti novi čovjek. revolucija, koja ide u smislu suptilnije energije. drugačijih razina. empatičko – simpatetičkih. razumijevajuća revolucija novih sadržaja.

nema štikle. bosa je. hoda na prstima. poput balerina. slijedi i toulouse-lautrec. ona je platno. oslikavam je idejama. seksualni impresionizam. prilazi mi. čuje se lateks kako se tare o tijelo. trenje stenje. želim da se naguzi. malo spankinga bih joj podario. nije nikakav poseban datum. ali ona je praznik. a ja volim lupati guzove. fetišist sam, dobro znano. zaslužili smo oboje. i atmosfera također.

svakako ima naočale za amortizaciju udaraca. lupam je knjigom. debelom spinozinom etikom. naučiti će se trpljenju. poput mene. knjige su poučne. a ja sam strog, autoritativan. igram ulogu stoika. prosvjetljavam je. učim je kako treba živjeti. uživati u knjigama.

ispušta tihe krikove ili tišina govori uobičajene fraze? nisam siguran.

jel bi spinoza uopće mogao pomisliti da će njegove misli seksualno uzbuđivati? etičko gumeni zvukovi. i tiho stenjanje kože. na crnom se ne vidi crvenilo. stendhal, (u magli se prisjećam) ostade na njenim guzovima. čarapa je spala. do tetive. lekcija je gotova. naučila je tko je bio spinoza.

14.07.2013. u 11:13 • 22 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2013  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Armin


hamsun@net.hr

Svi tekstovi, dijelovi teksta i naslovi na armin.blog.hr zaštićeni su Zakonom o autorskom pravu.

Copyright © by Armin