Armin i staklena pepeljara puna ugašenih psihofarmaka

petak, 12.07.2013.

Serijal o seksi oblekici - nastavak (već objavljeno negdje)

http://www.youtube.com/watch?v=Qz--YquirSA


ona je u odijelu, muškom, naravno. ima i kravatu. tregere. bijelu košulju. hlače i sako. sive boje. poput hladnih zgrada. nebodera.

kravata je na pruge. crno bijela. manihejski princip. izgleda kao burzovni mešetar. wall street, frankfurt, paris. sivilo novca. zeleni dolar. nafta. crna i gusta. čista erotika. prljava strast. suvišna dvoznačnost odnosno višeznačnost. ali izgleda dobro. kurčevito. opako. muf joj je znojan. znam da jest. jebati će svoju prijateljicu uskoro. jezično, kunilingvistično, akademski. klitoris je biblioteka svih jezika. volim biblioteke.

uvijek nosi kratku kosu. i sada. kratka kosa je moja želja. sluša me. ima i cvijet u gornjem džepu sakoa. spomen na etruščanske žene. i anti-feminizam. skretanje ženskih vrijednosti.
prijateljica joj je potpuno gola. samo obuća. ima elegantne, crne cipele s petom od tek nekoliko centimetara. stavio sam cheta bakera. the touch of your lips. i rekao im da plešu. lagano poput pjesme.

napaljene su. gore hladnom vatrom. jedna obučena, druga gola. ja pušim cigaretu. i osjećam se dobro. kurac mi je dignut. eritrociti, trombociti, leukociti, također plešu. kardiovaskularni ples. ali sam cool. jebati ću ih kasnije obje. to saznanje me čini takvim. inače sam kolerik. pripadam antici. agonistici. međutim, prvo želim njih dvije gledati kako se jebu pogledima dok plešu. gledanje u oči. u monade bez prozora. u leibniza. u supstancijalno. vrlo je važan upravo taj način.

ritam je dobar. drže se jedna za drugu. postigle su ekvilibrij. jedna odjevena a druga gola. binarni polariteti. dijalektički seks. mada znam da odijela ne čine ljude. ali ipak. čine razlike. doslovno i metaforički.

ne smiju se ljubiti. samo gledati. egzistirati seksualno. prefiks a(seksualno) je suvišan. hladno. ali ne previše. samo toliko hladno da nije prisno. prisnoća je oblačna. područje niskog tlaka. ja sam meteoropat. iz starih priča.

rekao sam im da priđu. prilaze, držeći se za ruke. njišući bokovima. razumijem odiseja. lako je biti zaveden. nimfe se sakrivaju u ženama. penelope na otocima. među proscima.

ali to se više ne tiče ove teme. čovjek treba biti dosljedan. ovdje je riječ samo o oblekici.

12.07.2013. u 10:18 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2013  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Armin


hamsun@net.hr

Svi tekstovi, dijelovi teksta i naslovi na armin.blog.hr zaštićeni su Zakonom o autorskom pravu.

Copyright © by Armin