Armin i staklena pepeljara puna ugašenih psihofarmaka

utorak, 09.07.2013.

Citiranje

prvo sam joj citirao fausta. svaka žena mora znati za goethea. inače je ne jebem. jebem samo žene erudite i polihistore, željne napetosti. kohezionih sila.

zbog prirode svemira. afirmacije uopće. antropičkog principa. mislim da nikoga osim nas nema u svemiru. samo mi primjećujemo svijet. i on nas. tako je i sa ženama. postoje na mliječnom putu.

nosi samo hlače. bosa je. oprani jeans s rupicama i zakrpama. iznad hlača, njen torzo. iznad njeno lice. s ružom na usnama. ruž je svjetlucav. aldebaran, sirius, antares i formalhaut. na njenim usnama svijetle. govore umjesto nje. na tim ustima sjati će, stručnim jezikom, corpus cavernosum. naravno erektivno tkivo autorovog kurca. zbog puritanaca. oni su izgradili svijet. i dogme. i moral. kurac to sve ruši. nihilizam penisa (zaslužuje filozofske opservacije).

dakle, iznad tog jeansa, skulptura je njena, u koži. henry sam moore. kiparski šegrt. umjesto dlijeta dubim spolovilom. penetriram neurotransmiterima. tvrdo. ona gore ne nosi ništa iz nekoliko razloga. stoga što želim gledati njene bradavice kako se dižu, dok citiram po sjećanju. ako se ne ukrute na fausta, drkam radije. bradavice su indikator. indikativ? (odgovarajuća riječ, možda takt?) također, gledati njenu kožu.
ona je svilena. želim trljati strast o nju. proizvesti statički elektricitet (uopće elektricitet). ima još razloga. gledati najveći organ. pritom sam skroman. tražim samo pola njega. i bradavice. i usta. i nosni septum. jednom ću i o njima.
počinjem s citatom i sjećanjem. gledam bradavice. završiti ću s bosim nogama. onako staccato.

proučio sam mudrosljovlje,
i liječništvo, pa još i pravo,
k tom nažalost i bogoslovlje,
i sve sam s marom proučavo,…

počele su se krutiti, dobro je. uzbuđuje je goethe. duša je u pitanju. prodaja, uzimanje, otimanje. nastavljam dalje,

i sve sam s marom proučavo,
a jadna ostadoh budala,
što zna manje neg je znala.


izmijenio sam goethea s namjerom. vulgarizirao. nadam se, s mjerom. zbog bradavica. krute su. lijepo je to znati. faust je bio jako mudar. i pohotan, naravno. i njene traperice se vlaže. postaju tamnije. guzovi su se upustili u tkanje (atlas ili neko drugo tkanje?).

sada o njenim bosim nogama. staccato, dakako, kao što sam već napisao.
vire ispod jeansa. odavajuće i podavajuće virilice.

bose noge imaju veze s travom. zelenim i mekoćom. prstima. noktima. sve zajedno doručak je na travi. edouard manet. seksualni larpurlartizam. ona bosim nogama crta. zapravo trenutak predaje. ali ne predaju klišeju. predaje kao kraja svijeta. kao potopa. bez ikakvog straha. ona je noa. ja sam arka. brod sam. ona je i vjetar. i jedro.

predaja kao simbol jednakosti. samo se jednaki predaju jednakima. konzekvence su teške. zato ću je jebati. bez milosti. ona je sačuvana za slabe. empat sam. volim jeans. u bosim nogama.

09.07.2013. u 11:47 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2013  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Armin


hamsun@net.hr

Svi tekstovi, dijelovi teksta i naslovi na armin.blog.hr zaštićeni su Zakonom o autorskom pravu.

Copyright © by Armin