< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ima svega, kaj god mi padne na pamet


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo sam ja:-)))) hihihi



pišite mi:
armanina.blogerica@gmail.com



tu vas je bilo:
Free Web Counter
Free Web Counter




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
armaninin čuvar




armanina je usvojila ribicu zvonimira...



adopt your own virtual pet!

Moja lektira svagdašnja su:
almost poznata
chewbakkka
dijana
dr.luka
dupinka
gajo
grintavac
jja
koki
karmy
koivula
lafica
lanterna
lu-lu
mali svijet
nevenera
pandalavanda
pinkeye
ratnik
ribafish
rudarka
tedica
tehnožena
tulipancic
vražja
zgbaba
tutorial za neznalice


A škicnem kaj ima i kod: bombonina
ljeljin izvor
glimbo
tonkabest
trenk


koliko još brojimo do podmlatka

pogle kolko je već sati!!!!!







utorak, 07.11.2006.

MUŠKA MENOPAUZA

Mili moji,
duuugo me nije bilo. Razlog je taj kaj sam imala doma majstore (agrh!!!!!) koji su postavljali pločice. Pa sam se onda razbolila, neka viroza me čopila a ja spavam kad sam bolesna po cijele dane, pa mi nije bilo do ničeg.

Al sad sam opet tu i jedva čekam da vas sve pročitam, nadam se da nisam puno propustila?!?

Kod mene slijedeće novosti: sigurno je da čekamo curicu, odabrali smo ime i sad se mogu bacat na kupovanje preslatkih stvari za male cuuuriceeee!!!!!
Još koji dan pa sam trudna 7. mjeseci i to se dobrano vidi na mojem trbuhu koji je fino narasel.
Ne vidim si više kaj imam u gaćama osim u ogledalu. Cipele mi veže zakoniti ili ih ne vežem opće. Dišem ko parni stroj, hrčem po noći ko pila, seks je postal vrlo, vrlo zahtjevna akrobatska disciplina. Beba se koprca non-stop tak da mi u nekim trenucima trbuh izgleda sav kvrgav ko da imam malog aliena nutra. O, zlato mamino, živo je na tatu.

Sad kad sam vas obavijestila o tjelesnim promjenama koje su nužne al ne i ugodne (imam ja toga još, uglavnom vezano uz WC, ali nebum vam o tome pisala, ipak moram nekaj ostavit mašti, haha), na važne teme:

Kriza srednjih godina kod muškaraca iliti muška menopauza. Mit, legenda, sranje kroz gusto granje? Ja ne bi rekla, mislim da je to for real. I to još gore nego kod žena. One barem priznaju, a muški neće, to je samo za babe, vele.

Pisale su o tome fellow blogerice nedavno, a ja sam ovaj put potaknuta svojim tajkom. Naime, njega to pere u punom sjaju.

Evo i kako:

1) mahnito vježbanje. Sam si je napravil neki surogat stomak eliminatora u vidu 2 kotača (od nekih odbačenih dječjih kolica ili ko zna od kud je to nabavil) koja je spojil sa štangom i onda se po tome rola po podu, onak ko sklekovi. Čovjek učvršćuje trbušnjake.

2) Dijeta - moj je tata stokilaš oduvijek. Al sad se odlučil bit mršav i jede samo prepečenac i kuhano meso. Već sam pisala o njegovoj navici da se inače hrani samo mesinom i bez toga je gladan.
Moj tata je inače definicija mesojeda kao takvog. A sad od mame traži da mu skuha brokule na lešo. I kao, fino mu je i uživa.

Naravno da je živčan ko pes jer je non-stop gladan, pa umjesto da jede hranu, papa živce mojoj mami i svima ostalima koji su u blizini. Inače je eksplozivne naravi, pa je kombinacija toga sa dijetom ubitačna. Nemreš s njim normalno razgovarat, ko da ima najgori PMS. Samo bi se svadil, naljuti se na najmanju sitnicu.

3) kupil je ogromnog terenca. Naravno da mu takav auto ne treba jer nema kaj u njemu prepelavati. Ali ko u stvari i kupuje jeepa jer mu baš treba?
Sad se vozi motorom jer mu auto puno troši.

4) Šiša se sasvim na kratko jer se tak manje vide sijede. Nadam se da mu nebu palo na pamet farbat se. Uvijek se sjetim sirotog Ive Robića koji je imal neprimjetno pofarbanu kosu u garavo crnu u 89-oj godini. A tek Otto Barić? Fuuuj!!!!!

5) Ne želi znati spol svojeg budućeg unučeta. Svi mi ostali znamo ali on tvrdoglavo odbija znati. Ja sam kao, slučajno par puta pred njim spomenula da je CURICA, ali on se pravi ko da nije ništ čuo. I sad bi svi mi trebali se pravit mutavi i govorit „ono“ umjesto „ona“.
Postal bu DEDA, nije to mala stvar.

6) Nosi kožne motorističke jakne i kožne hlače (da, da, niste krivo pročitali……KOŽNE HLAČE na čovjeku od 54 godine).

7) Pokušao je nositi i kožni šešir kakvog je nosil George Michael prije dobrih 15 godina, u doba Wham-pederske mode, ali mu je mama priprijetila razvodom pa je ipak odustal.
Probal je kompromisno riješiti problem tak da se maknu zakovice sa kožne kape, ali je mama ostala pri svom. Napomena: moj tajko nema gay sklonosti, samo nema ukusa kaj se tiče mode.


Ima još toga, ali i ovo je dost kaj sam vam napisala.

Još samo to da ima napade prevelike otvorenosti u mojem društvu pa se osjećam ko da sam opet desetogodišnjakinja koja je skužila da joj se starci seksaju.
Je, je, upala sam im jednom u sobu u toku ljubavnog čina.
Bar nisam ko moja frendica naišla na „ona je gore“ pozu, na sreću. Lucky me.

Imalo bi se tu još dosta za pisati, ali nemrem više, preveč sam kopala po sjećanjima sad, idem isprat mozak s nekom glupom sit-com američkom serijom na telki. Kod njih je uvek sve savršeno. Fuj.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

dnevna doza života....