< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ima svega, kaj god mi padne na pamet


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo sam ja:-)))) hihihi



pišite mi:
armanina.blogerica@gmail.com



tu vas je bilo:
Free Web Counter
Free Web Counter




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
armaninin čuvar




armanina je usvojila ribicu zvonimira...



adopt your own virtual pet!

Moja lektira svagdašnja su:
almost poznata
chewbakkka
dijana
dr.luka
dupinka
gajo
grintavac
jja
koki
karmy
koivula
lafica
lanterna
lu-lu
mali svijet
nevenera
pandalavanda
pinkeye
ratnik
ribafish
rudarka
tedica
tehnožena
tulipancic
vražja
zgbaba
tutorial za neznalice


A škicnem kaj ima i kod: bombonina
ljeljin izvor
glimbo
tonkabest
trenk


koliko još brojimo do podmlatka

pogle kolko je već sati!!!!!







ponedjeljak, 16.10.2006.

IMAM 30!!!

Morgen svima!

Evo, Armanina je jučer svečano napunila 30 godina!!!

Jebate, kak su brzo došle tri banke, nisam se ni okrenula, još sam jučer pušila po skrivečki u srednjoškolskom veceju, a eto me sad. Ne da je 30 puno, opće nije i baš je to lepi, okrugli broj.

Zakoniti i ja smo sinoć odšetali (autom, naravno, jer on tak šeće, šetnja je u biti od parkinga do destinacije, a poznajući njega, sparkiramo se ispred željenog mjesta) do Ivice i Marice u Tkalču na zdrave kolače.

Posle smo s društvom išli u pizzeriju i tamo proslavili do 1 ujutro. Spila sam si i bambusa malo, vinčeko je zdravo za krv, kaj ne? A Coca Cola je otrov, al nebu mi ništ od jedne čaše.

Posle smo doma malo pokušavali s bračnim dužnostima i smijali se kak nam smeta trbuh u svakom pogledu. Seks u trudnoći nije baš jednostavan, sad to mogu reć iz prve ruke. Ak oćete zmazane detalje – ne može.

I tak da sam jutros napokon odrapila spavanac do 10!!!! Ne sećam se kad mi se to zadnji put desilo od kad sam trudna, ranom zorom ranim i sad sam sva smetena. Idem danas u City Centar. Naravno da je gužva ko da se dijeli besplatan grah i girice, al ne dam se smesti jerbo sam dobila neku lovu za rođendan a čula sam da ak ti lova stoji BILO GDJE duže od 2 dana – pokvari se.
Tak da moram pod hitno potrošit!

Još za kraj da vam velim mi je dobar prijatelj sinoć ispričal da mu se u subotu desilo na Trgu. Prolazil je i videl nekog sirotog, blijedog čovjeka bez nogu u kolicima s pesom kak stoji (sjedi) na sred Trgača. I tutnul mu je 5 kuna, ono, prosi pa mu ga je bilo žal. A čovek mu je rekel: ne, ne gospon, ja ne prosim, čekam tramvaj. I dodal je kak bu si zadržal tih 5 kuna jer mora doma ženi pokazat kaj mu se desilo!!!!
Eto ti ga na!

pusa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

dnevna doza života....