četvrtak, 01.06.2006.

dejoooooo dejoooooooooo

eeeeeeeeeeeeee ljudi moji je li to moguce???

da vam odma izbacim najnovije interesancije iz prezanimljivog zivota studentamuzicara arianne bez kojih nikako ne biste mogli opstati!!

juce bila utakmica Benetton - Lottomatica, ako niste updatirani, odma da vam se pohvalim i da se napravim vazna i napusem ko balon i pocnem parat nebo nosem, meni prijatelj igra u Benettonu od nedavno (a kad nije zaposlen na terenu u slobodno vreme mi riga po sobi, po mom divnom parketu), tako da idem na gomilu utakmica for free, inace da moram racunati na moje studentske resurse najverovatnije bi stigla do toga da narucim jedno MALO pivo u nekom sport baru gde ne prenose fudbal nego kosarku (sto je u italiji kao traziti tipa visokog 2m i uz to lepog i inteligentnog) i onda tako da balim ispred ekrana....
ali srecom Andy je tu pa sad mogu na tekme!!!

e, sad u kom grmu lezi zec, tj jedan maleni zekonja od jedno 2.05m....
u lottomatici igra Dejan Bodiroga. Dejan Bodiroga spada u onih 5 ljudi za kojim je doticna balila u svojim gimnazijalskim danima. pored njega (s tom milom telecom facom, boze moj pravo tele balkansko!!) tu su Sasa Djordjevic jedini celavac koji mi se u mom zivotu svideo i oko kog sam se svadjala s naj-prijateljicom u gimnaziji, Vlade Divac vise zbog Lakersa nego zbog fizickog izgleda (da ne preterujemo bas sad, izgleda ko neka pijana riba u faci,somic mali,znaci moram zatvorit ne jedno nego oba oka u ovom slucaju), Toni Kukoc (kako ga definisu ovde nemilosrdan i precizan, ali i sto se njegove estetike tice isto mi dodje ko Vlade), i naravno Anthony Kiedis iz RHCP koji i dan danas ostade moj idealni muskarac, i koji s kosarkasima veze nema, narocito s visinom, osim sto je teski fan Lakersa i sto mu je Divac pravio stage diving na koncertima (jooooj da mi je bilo da budem tu, izgubila bi nevinost sa 14 godina bez razmisljanja s obojicom i sa Dave Navarrom gitaristom peppersa pride!!!! i iza toga bi najverovatnije imala jajnike negde gore pokraj tiroidne, i oni isto tako svezani u masnu, krajnici bi mi se spustili do zeludca minimum ili bi spali jos nize pa bi i ja imala jaja, i naravno zaradila bi hronicnu upalu hemoroida)....

...osim ovih (jos uvek) neostvarenih tinejdzerskih snova, ima tu i Dejo...
..e bi dejo sinoc na tekmi, ja se namestih iznad njihove klupe (molim molim VIP ulaznice, 3 red od klupe, kraj mene bivsi trener A.J. milana Lardo), i lovim kad ce izleteti iz svlacionice na teren poput rasnog lesinara na dijeti bar 6 meseci!!!
i prolete Dejo na teren, kad se ja setih da upotrebim moje zlatno pevacko grlo u dobrotvorne svrhe (prema sebi samoj) i dreknuh pre nego sto pustise muziku:
DEJOOOOOOOOOOOOO JEL MOZE AUTOGRAM MOLIM TEEEE????
i pritom se presamitih preko ograde i mal ne upadoh jalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa u teren i ja ko da sam lopta... a i ne bi mi bilo lose hehe :)))
i Dejo ni 5 ni 6 nego: moze moze ali posle....

i ode da trckara okolo i da se zagreva...
...nakon toga pre strecinga mi kaze: e dacu ti ga posle kad zavrsim s ovim, dere se s terena ravno meni koja se ne micem s moje lesinarske pozicije ni milimetar.unazad, naravno. unapred, cini mi se da guram onu citavu klupu s novinarima sudijama i trenerima zajedno.

...i nakon sto se rascerecio, raskrebecio, iskakao, pokazao rodjeno medjunozje punoj hali 1000 puta ko i sve ostale mu kolege (do tog momenta sam se vec preznojila tri putai gore i dole i bila sam sama sebi ko neki puz.... akos e vala ne bi napalio na 30tak oznojenih krsnih misicavih muskarcina iz celog sveta nakon sto 7 godina gleda samo krzljave debilitete u italiji???)....eto deje stvarno, dolazi s druge strane terena, i sa svojih 2.05 je taman visok koliko treba da mise potpise na majicu a i na ulaznicu!!!

jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

najbolje od svega je sto je nakon toga odigrao NAJGORU UTAKMICU U SVOM ZIVOTU!!! toliko da su mi momci iz benettona kasnije rekli: ARIANNA UNISTI COVEKA!!!! STA SI MU TO URADILA????

NARAVNO DA NISAM OTKRILA SVOJU POSLOVNU TAJNU, pa boze gospode moram i ja sacuvati neko TAJNO oruzje!!! zato sam ih samo podsetila da ocu proviziju za ovu tekmu i pobedu jer da ne bi mene naprasio bi ih Dejo samo tako!!!
sad se samo nadam da je moj efekat dugotrajan i da ce potrajati do revansa u rimu heheh :))))))))))

dosta vise izaserivanja idem malo da strebam!!

VOLI VAS SVE NAJVISE VASA ARIANNA!!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco