četvrtak, 23.03.2006.

cibona-benetton 80:88 ilite svaka cast navijacima!!

treviso, 22.3.2006, 20:00

Pallaverde lici na mravinjak, kola, ljudi, trka, mozete uci i sesti tu, ne ne, daj da vidim ulaznice, vasa sedista su tamo gospodo, cekaj stojjjjj moram i ja da ti pregledam ulaznicu(i tako jedno 4-5 puta je ta jadna ulaznica isla na sistematski pregled ko da je sugava), sumnjicav pogled, ali ipak nas pusta... iznad novinarske tribine, 4. red.

desno od mene "hrvatska krivina", gomila navijaca koji su se docimali cak do Trevisa radi cibone, par njih je doslo kombijem koji je na sedista imao navucene dresove od cibosa. svaka cast momci, skidam kapu.urlanje, buka, jedva razumem sta izgovaraju. levo od mene se zeleni benettonska ekipa ultrasa, s bubnjevima i milion natpisa, zauzimaju kljucnu poziciju na tribini iza kosha otprilike, i krecu s udaranjem africkih plemenskih borbenih ritmova, pojacanih urlikanjem ,naravno.

sama utakmica je bila super, oba tima su super igrala, Rozic je tokom zagrevanja pogodio kos i kad je gadjao levom nogom dubeci na glavi povezanih ociju dok je maskota benettona skakala po njemu (slikovito receno), Pen se provlacio kao kamila kroz iglene usi, ma svi su dali sve od sebe.

Benetton - svi manje vise na istom nivou, Nicholas - crnac s najtanjim zglobovima na svetu (toliko tankim da je moj zglob na ruci bukvalno deblji od njegovog na nozi... a mrsava sam majke mi!!!!!)- skace kao skakavac, Popovic pozdravlja navijace pri svakoj akciji i oni mu zauzvrat dizu pozdrav na srpskom "Petre uz tebe smo" i na italijanskom "Pop jebe sve", ostali niko ne zaostaje.

ali, nisam tu da pisem o ovim igracima, niti da navijam za benetton ili cibonu. za mene, najlepsi dogadjaj se desio pre samog pocetka utakmice:

Benetton je u ponedeljak dobila novog igraca, centar od 2.13m. ko me zna zna o kome govorim ;)))

decko je usao u dvoranu u farmerkama i dresu, to je bilo prvo zvanicno predstavljanje njega kao buduceg centra u javnosti, nije trebao ni da igra tu utakmicu.... kako je zakoracio u dvoranu, osedela mrsava koscata bakica u njenim (bar!!) SEDAMDESETIM godinama je pocela da aplaudira. ja je gledam u cudu (ma i ovca koju je tek naguzio kit imala bni pametniji pogled), i pitam se: jel to zbog Andree??? sto ona pljesce, nista se ne desava...

....nisam stigla to ni da pomislim (nakon neprospavane noci moje misli su bile brze poput prosecnog puza), tek se oni zeleni rebels 98 pomamise!! bubnjevi, shalovi, urlici.... decko gleda, hoda i ne veruje. ne verujem ni ja. ne veruju ni njegovi otac, majka i brat tu pored mene. Niko do pre 2 dana nije znao ni da postoji, bez obzira sto je igrao 5 godina u americi, italija je zaboriavila na svog jedinog igraca u NCAAu.... i sada ga je docekala tako.

po naredbi trenera penje se na tribinu, dodeljuju mu svecano shal i onda se prolama pesma u njegovo ime s njegovim imenom, nemam pojma ni kad su je smislili, kad su imali nepunih 24 sata za to. 4000 ljudi pljesce, ustalo je na noge i tapsu.
docekuju ga 2 novinara i klinka od 7 godina koja trazi autogram.

on je sve to podneo "junacki", licno mislim da bi pala u nesvest...

... a ono sto me najvise kopka i iznenadjuje i sto bih najvise zelela da znam je:
KOJI JE TO OSECAJ DA PUNA SALA LJUDI STOJI NA NOGAMA, APLAUDIRAJUCI I IZVIKUJUCI TVOJE IME, jer ti si novi idol, jer si tu, iako nista jos nisu videli, a vec te tako VOLE.i tek ti je 21 godina.

ne mogu vam opisati energiju i ljubav koju su navijaci tu pruzili. veramente puoi gridare la tua passione a qualcuno....

....bez obzira za koga navijali i koga podrzavali.

i jedna i druga ekipa navijaca su na kraju ostali sve dok zgrada nije bila skroz prazna, dok su kosarkase intervijuisali za SKY, pa ih je na kraju milicija poterala obe napolje!
svaka vam cast ljudi!!navijam za navijace!!!

i svaka cast andrei..............

<< Arhiva >>

All content © 7.culo i 4.oko... - Designed by: Braco