Garden of Arcane Delights

subota, 25.10.2008.

Potraga za buđenjem...



Trebalo je vremena
ne čudim se
uvijek zapnem u umu,
ponekad bih se tako jako odmorila od njega..

Pa vam stavljam
neke radove,
jedna sam od onih
koji nisu nikad zadovoljni

sve što znam
jest iskreno
da samo u tim trenucima
živim, jedem i gutam život


(čežnja za mirisom ulja)

Zašto onda sve to pauziram?







Upload slika i fotografija
(self~ reflection)




Upload slika i fotografija
(Silence)




Upload slika i fotografija




Upload slika i fotografija
(Annunciation)




Upload slika i fotografija
(Female Zebra)






25.10.2008. u 14:10 • 11 druga strana medaljePrint#

petak, 24.10.2008.

Bijelo platno




Upload slika i fotografija



Pokleknula sam
iz dana u dan
nosim teret svakodnevice.

Prošlo je, da živim
dok si ispod mene
u kutu prostorije,
nedodirnut i prazan.

Nadam se da ću uskoro
opet da ti priđem,
dišem slabo bez tebe.
Zrak je težak.

Rekao mi je neko jutro,
zlatnim riječima
da se moram nagraditi.

Ne živim ispred ni naprijed,
dok su ti prijatelji suhi
a ti bijel.

Zašto sam te napustila
u malom prostoru,
jedina linija
kojom bi mogla disati
je linija koju stvaram.

Ostavila sam se
jer se gušim u strogosti
prema sebi,
u nadi za samopoštovanjem,
dok oko mene sirotinja srca
na prvi pogled vuče zlatnik.

Tako me um
i dalje razara,
ponekad je najveći
neprijatelj, mene i bijeloga,
nedodirnutoga.

Ja moram vjerovati
u nas,
nema drugog izlaza.

Bez misli zagristi te,
maknuti svu prašinu i suhu boju
sa kistova duše.


Dok se nadam
ne postižem.
Sutra te želim sresti.

Spustit ću se par koraka
da udahnem taj zrak prostorije
i krenuti.

Oslobodi me
da opet živim.



Upload slika i fotografija

24.10.2008. u 19:33 • 3 druga strana medaljePrint#

utorak, 21.10.2008.

...







Mada sam zaspala
koji dan više,
čovjek je i dalje vrhunac
koji mora očuvati svoj brijeg,

Ne brinem o suzama
koliko o tihoj pjesmi
koju mi dijete pjeva,
ono kad me gleda me prepoznaje.


Upload slika i fotografija



21.10.2008. u 20:21 • 5 druga strana medaljePrint#

ponedjeljak, 20.10.2008.

Plavi plamen




Upload slika i fotografija



Daj mi,
koji sat,
da zapalim lađe
u hladnu duboku zimu.

Dok gaziš
naslanjaš grane
u snijeg
kao da me vidiš
dok ih vadim u nepovrat.

Oči ti svijetle
plavičasti plamen,
prepoznajem te.

Ne trebam toplu odjeću
dok golim misli,
uz žubor prošlih nostalgija,
jašem crnog pastuha.

Daleko u šumu,
uz plavičastu vatru
samo tamo mir u nemiru,
nisam nikad postojana.

Sasvim svjež let gavrana
opet je nadletio tvoju udaljenost,
čitaš me kroz šapat,
skoro pa postajem
telepat tvog svijeta i
onostrane ravnice nemira.

U nemiru
kujem čeličnu zvijezdu,
plava boja se prosipa
pod nama.

Boja neba
plamena i tvoih očiju.

Mijenjaš je
kako i vjetar trga snijeg.

Pališ šibicu
dok ne dogori i ona plavo.
Miris ostaje.

Objesi nas o
toplo raspoloženje,
volim kad mirujemo nostalgiju.


Upload slika i fotografija

20.10.2008. u 03:21 • 0 druga strana medaljePrint#

nedjelja, 12.10.2008.

Kalipso





Upload slika i fotografija




Njiše me,
dok je riječ besmrtna.
Pjeva mi se dok more
šapuće ranu zimu.

Skoro sedam godina
sam čuvala jednu haljinicu,
sasvim je nova
njena boja pijeska.

Žal koji se podvukao pod prste
smirio je moj gnjev.

Umijem da razmrvim
tračak nade,
nakon godina čekanja
puštam i tebe,
na novi val.

Sjedni na moju lađu snova
kad zaviriš pod trup
naći ćeš nježne
uvojke kose,
nekoć stara slika moje ljubavi.


Pusti me dok pravim
vijenac od neprobaveljne masti,
otopila sam svu bol
da bih mogla
zajahati s tobom i vremenom.

7 godina sam tiho pjevala.

Sada nas val
nosi gdje se nježno ljubimo,
sve sam oprostila,
dalje se nadam
da ću oprostiti sebi.

Nas su dvije,
jedna i dalje čeka,
zarobljena u svom žalu pod prstima,
druga gazi uz tebe
i ne boji se novog vala.


Upload slika i fotografija




12.10.2008. u 15:25 • 4 druga strana medaljePrint#

subota, 11.10.2008.

Obučena u Jesen




Besplatan upload slika i fotografija



Sušim se u ovu boju jeseni,
Razbacala sam komadiće duše,
Pružam drugima mir.

Znam biti jako radosno sjetna,
Lišće poprima tamu crvene boje,
Trenuci koji pucketaju pod mojim koracima.

Plaha i nesigurna,
U novom jesenjem ruhu,
Ne smeta mom srcu.
Ono je odveć rašireno,
Da se guta kroz trenutak svitanja.

Hladni mraz na obrazima
je uvijek dobra utjeha.
Prijatelj koji mi mantra
Da promjena vuče
Novo istetovirano lice.

Graviram si jesen,
Kroz svaku nit
Zalaska sunca,
Ja živim.


Tada mi je najdraže,
Dok očekujem zimu,
Tek tada se potpuno okupam u suncu.
Tada ga molim da mi priđe,
Dok cijeli prostor ne zablista.

Kaos čiste svjetlosti.

Naslonjena grana na srcu.
Vesela dobrodošlica novonastalog doba.

Pripada mi najviše,
Dok čupam stari kaput
I tresem s njega
Sićušne ostatke osušene smrti.

Dobar dan, jeseni, opet smo skupa.



Besplatan upload slika i fotografija



Dragi moji, nemojte mi zamjeriti...izgubila sam sebe
u vrtlogu nemira pa se polagano vraćam na noge.
Dio hvale pripada vama :)

11.10.2008. u 16:40 • 2 druga strana medaljePrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.



< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (7)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (6)
Svibanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga




19. 05. 1979

Ples Riječi

~Dok slikam gubim se u tišini, ne postoji ništa, dišem utopiju. Dok pišem, dišem samo kroz slike~

Writing is nothing more than a guided dream.~







Linkovi

Blog.hr
Blog servis

Christian I.S.
Kinskarije
Van Gogh Art
Uranova pikula
satantango
Preko ruba znanosti
lostfreckle1
Dream_Maker
Put u beskraj
Brodski dnevnik
Pjesma duše moje
Začarana Dolina
Sjena
Dida
Baklje Ivanjske
Morska zvijezda
D & D


You will never be alone with a poet in your pocket.




Wicker Man Song - Nature and Organisation










“Your task is not to seek for love,
but merely to seek and find all the barriers
within yourself that you have built against it.”




" I died from minerality and became vegetable;
And From vegetativeness I died and became animal.
I died from animality and became man.
Then why fear disappearance through death?
Next time I shall die
Bringing forth wings and feathers like angels;
After that, soaring higher than angels -
What you cannot imagine,
I shall be that."




"O incomparable Giver of life, cut reason loose at last!
Let it wander grey-eyed from vanity to vanity.
Shatter open my skull, pour in it the wine of madness!
Let me be mad, as You; mad with You, with us.
Beyond the sanity of fools is a burning desert
Where Your sun is whirling in every atom:
Beloved, drag me there, let me roast in Perfection!"




"My heart is burning with love
All can see this flame
My heart is pulsing with passion
like waves on an ocean

my friends have become strangers
and I’m surrounded by enemies
But I’m free as the wind
no longer hurt by those who reproach me

I’m at home wherever I am
And in the room of lovers
I can see with closed eyes
the beauty that dances

Behind the veils
intoxicated with love
I too dance the rhythm
of this moving world"

I have lost my senses
in my world of lovers"