Kako se drzati.

petak, 19.08.2005.

"O meni"

"Pa da počnem - ovako - zovem se N**** i imam 16. Rođena sam **.*.1989. Nisam baš najdruštvenija i najkomunikativnija osoba na koju možete naći. Zapravo skoro da cijelo vrijeme šutim i sanjarim i cijelo vrijeme sam zabijena u svoj svijet u koji nikoga ne puštam zato da me ne bi povrijedio.Uglavnom
ja sam zapravo totalna čudakinja koju niko ne razumije i niko me ne shvaća i sve misle da sam užasno dosadna i nezanimljiva i glupa zato što cijelo vrijeme šutim, zujim i sanjarim. A blog pišem, ne znam zašto, možda mi je lakše (zapravo sigurno mi je lakše) svoje probleme podjelitoi s osobama koje ne poznajem nego s onima koje znam. Ionako su svi koje znam (svaka čast izuzetcima) totalno jadni, plitki i glupi i poptpuno različiti od mene. Nemaju nijednu dodirnu točku sa mnom. Inače u slobodno vrijeme sviram gitaru i još malo ću imati band (Lucija će dobiti bubnjeve kad završi škola ako prođe s 5) i to je moj spas da na neki način ipak kažem svoje probleme koji nastaju zbog tog koliko sam ja sjebana i jadna zapravo i čudna i sve šta uz to ide. Otpdak od društva. Pa ako vam se daju čitati ovi moji zapisi, čitajte..."

Ah...
- 01:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>