ArcanoiD

nedjelja, 31.10.2010.

Amanda kao Kinder Bueno ili obratno



Reklama Kinder Bueno me prisilila da potražim orginal otkuda je uzet saundtrack za reklamu.
Zbunila me Amanda svojim dubokim glasom, jer da sam shvatio da pjeva žena, odmah bi našao pjesmu.
Ovako sam se debelo pomučio dok sam ju pronašao.
Ko mi kriv što nisam znao http://67.227.181.206/smilies/actiongirls-gang_5a4b7ef044703e76a31502f61bc97fe5.gif

31.10.2010. u 22:18 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 18.10.2010.

Domagoj Margetić i razmišljanja


Znam za novinara Domagoja Margetića dugo pa mi je ponegdje bio inspiracija za pisanje i opće shvaćanje politike i društva.
http://www.necenzurirano.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2033&Itemid=1
U ovom članku je malo puko s patetikom pa je frustriran na cijelu populaciju i državu. Odriče se Hrvatske u diferencijaciji svojih razmišljanja. Vjerojatno slabost i nemoć da išta promijeni unatoč svojim oštrim kritikama društva i ekonomije.

Smatram da nisu krivi ljudi - birači i država kao domovina tih istih.
Država Hrvatska je bila i prije i biti će uvijek, samo ju u različito vrijeme vode veći ili manji diletanti. (čitaj LOPOVI)
Zbog toga se ne treba sramiti nacije i pripadnosti istoj.
Kaj sad, ak nam je dobro budemo pjevali, O lijepa O draga… a ako nije, onda O usrana O prokleta…Hrvatsko ili bilo koja druga ????

Država je u oba slučaja ista kao i narod, problem je bagra koja nas vodi kao privatnu prćiju radi vlastitog interesa. Birali smo vodstvo kako smo mislili da je najbolje a ispostavilo se da su nas preveslali. Svijest nam je na niskom nivou pa uvijek biramo manje zlo od dvije vodeće stranke.
Treba sve to poslat ukurac pa probat s novim ljudima. Tko nije probao, nije ni saznao.

Samo daj ti jednom prosječnom hrvatskom tupanu objasni da treba birat a ne ostat doma ležat pod izlikom kako je sve ionako već riješeno te da njegov glas ne mijenja stanje. Može biti, kad su rezultati izbora tijesni pa se lako može navući par tisuća glasova za pobjedu. Najčešće iz dijaspore gdje je mogućnost nadgledanja regularnosti glasovanja daleko manja. Kako stvari stoje, uskoro nam predstoje novi izbori državnog vodstva. Trebamo se odazvat i izrazit svoje mišljenje o dosadašnjim političarima a nikako se bacit u letargiju pa kako nam bude.

Domagoj je i dalje trebao „lupat“ po političarima i ekonomiji a ne patetično dignut ruke od svega i odreći se Hrvatske.
Istina je da su ljudi krivi što ne izlaze u dovoljnom broju na izbore ili čak na ulice kao u nekim drugim državama u našem Euro susjedstvu. Svi čekaju da im netko drugi riješi problem lopina u državi koju vole a pri tome ni malim prstom nisu makli. E sad kad se to nije dogodilo, ajmo ko jadničci dić ruke od svega pa malodušno pljuvat po sebi. Tako mi izgleda vrsni novinar Margetić.

Margetić je inače klasa novinara istraživača bez dlake na jeziku, samo je sad malo „puko“, valjda i njemu pun kurac svega pa mu nije ni za zamjerit. Svi mi imamo svoje padove nakon blistanja pa tako vjerojatno i Domagoj.
Ja još nisam pokleknuo i dalje ću pisati i boriti se za boljitak Hrvatske.
Čitajte Margetića na http://www.necenzurirano.com/

18.10.2010. u 15:15 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)

Komentari da/ne?

Linkovi

Moj Mail
aid007m@gmail.com mah

Moja najdraža je ???


Moji prijatelji su:

Igor Kostelac (bloger.hr)
sasava (bloger.hr)
Lunoprof (bloger.hr)
Crta (bloger.hr)






Blog.hr
Forum.hr
Vikalica

Odavde mi dolaze




IP html code



bit će još alata sretan