ArcanoiD

četvrtak, 11.09.2008.

Trainspotting - Željko

Imao sam prijatelja, nazovimo to tako, danas se svaki kurac naziva prijateljem. Bili smo mali, osnovnoškolci, i jako smo se voljeli igrati. Puno više smo voljeli igru od škole i veeeelike gluposti su nam padale na pamet. Mojem Željku ponajviše.
Danas, debelo stariji se pitam što to u djeci izaziva zloću? Djeca su ponekad monstrumi i odnosu s drugom djecom. Stariji im ponekad mogu "zavidjeti" na izboru mobinga bulinga i što ti ja znam čega sve ne. Na to razmišljanje me ponukao nedavno gledani film gdje je dječak iz internata zlostavljao drugog dječaka bez nekog posebnog razloga. Ukoliko razlog nije taj što je zlostavljač sin donatora internata a zlostavljani nitko i ništa u društvenom životu.
Vratim o se mi mom Željku. Kao klinac sam već ponešto znao o struji pa sam se hvalio znanjem kako je samo jedna žica u utičnici opasna. To je ona koju zovemo fazom, nula je neopasna. Pazi, pazi mog Željka. Htio je da to dokažem. Rekao je: "Uzmi čavel pa dokaži da je tako." Nisam pristao jer nemam probiršfift pa sam se izgovorio kako nemam čavle. Vraga nemam, deda mi je bio kovač s hrpom čavli u kovačnici. Znao je to i on ali mi je ipak donio hrđavi čavel pa neka probam. Ne sjećam se kako sam se izvikao ali se sjećam da mi je malo falilo za dokazivanje svoje gluposti.
Nije mu to bilo dosta pa je drugom prilikom razvio teoriju kako on može leći na tračnice a vlak neka projuri iznad njega. Naravno da i mi drugi dječaci to isto možemo jer smo hrabri i pametni. (moš si mislit pameti) Donio je Željko grančicu na kojoj je bilo obilježeno koliko se treba leći od lijeve i desne šine pa i koliko ti ostaje visine do najniže točke vlaka. Nagovarao nas je neko vrijeme na dokazivanje muškosti i hrabrosti a među nama je bio i njegov brat. Zamisli perfidnosti, još nam je sugerirao kako nam to tobože ne preporučuje, na što smo mi trebali uzvratiti dokazivanjem kako i mi to možemo. Na sreću nitko nije pristao. Valjda je i onda među nama prevladao razum kako je bolje živjet ko "pizda" nego se izlagat pogibelji. (dobar je strah kome ga je Bog dao)
Njega je očito uzbuđivao mogući masakr.
Umro je s 40-45 godina od bolesti.
.

11.09.2008. u 22:28 • 26 KomentaraPrint#

subota, 06.09.2008.

VIDEO KONFERENCIJA

U poplavi sve većih mogućnosti internata, video konferencija zauzima interesantno mjesto za druženje.

KLIK ZA SLIKU
Što mislite o razgovoru i gledanju sudionika dok tratite vrijeme pred monitorom? Rado bih čuo vaša iskustva ukoliko ih imate.

06.09.2008. u 13:47 • 9 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)

Komentari da/ne?

Linkovi

Moj Mail
aid007m@gmail.com mah

Moja najdraža je ???


Moji prijatelji su:

Igor Kostelac (bloger.hr)
sasava (bloger.hr)
Lunoprof (bloger.hr)
Crta (bloger.hr)






Blog.hr
Forum.hr
Vikalica

Odavde mi dolaze




IP html code



bit će još alata sretan