ArcanoiD

subota, 23.02.2008.

Srbijo - KAKO JE-TAKO JE

Svi znamo što se u posljednje vrijeme događa na Kosovu polju, (događa, a ne dešava, štovano Hrvatsko pučanstvo) Albanci oliti Kosovari s odlučili izaći iz bratskog zagrljaja Srbijanaca. Taj ih je zagrljaj toliko stiskao godinama pa su na kraju dobili popizditis te odlučili otići zauvijek. Sada imaju svoju državu u kojoj će im biti vjerojatno loše ali je njihova, pa neka liježu kako su prostrli. (ni Hrvatima nije bolje pa im ne cvjetaju ruže)

Sjećam se euforije kad smo dobili priznatu državu Hrvatsku. Nitko mi nije bio ravan i baš se lijepo bilo osjećati Hrvatom. Vjerujem da je i njima sada tako. Veselite se Kosovari prije nego što shvatite surovu stvarnost dvolične svjetske zajednice. Prije nego što shvatite kako se i među vama nalaze gramzivi tajkuni koji će vas prodat za šaku dolara.
Srbijanci sada plaćaju danak za sve što su napravili u posljednjih sto godina. Ostali su bez, (kako oni kažu), kolijevke srpstva. Pri tom nisu mislili da su tamo negdje davno u šestom–sedmom stoljeću i oni došli negdje pa zaposjeli nečiji teritorij. Nastanili su ga i istisnuli postojeće stanovništvo bez obzira tko su i koliko ih ima. Sada im se dogodio suprotan efekt, pa su Albanci istisnuli njih a Srbijancima se to nikako ne sviđa. Mogu se sad pozivati na rezolucije, ustave, konvencije, međunarodno pravo ali status je KAK JE, TAK JE.

U potpunosti razumijem njihovu situaciju i ne čudi me revolt ekstremnih Srbijanaca. Navikli su da se njihova želja poštuje bez obzira jel imala osnove ili ne. E pa ovaj puta, malo morgen, Srbijo. Izvolte sad pokusat sve što ste napravili svojoj braći. (kako smo se zvali)
Ni najmanje me ne veseli nestabilnost u regiji ali i to valja odradit na veselje Kosovara i žalost Srbijanaca. Zabrinjava me veliki postotak radikala u Srbiji što znači kako nisu napredovali u zadnjih 90 godina. I dalje trube po svojem ne mareći za želje nekih drugih naroda. Prvo Ja pa onda dugo, dugo niko, pa onda opet Ja. E, ne ide to tako braćo Srbijanci. (niste slučajno Srbijanci jer od Srbija, proizlazi samo Srbijanac a ne Srbin)
Sretan sam da je jedna mala državotvorna zajednica ostvarila svoju samostalnost, svidjelo se to Vama ili ne. (B

23.02.2008. u 20:20 • 0 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (5)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)

Komentari da/ne?

Linkovi

Moj Mail
aid007m@gmail.com mah

Moja najdraža je ???


Moji prijatelji su:

Igor Kostelac (bloger.hr)
sasava (bloger.hr)
Lunoprof (bloger.hr)
Crta (bloger.hr)






Blog.hr
Forum.hr
Vikalica

Odavde mi dolaze




IP html code



bit će još alata sretan